Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
spookie schreef:Even een dingetje van mijn kant.
Is er misschien al gekeken of de OVD shortrally een week naar achter verplaatst kan worden?
Ik snap ook wel dat dit ontzettend lastig maar toch?
Dat beide op dezelfde datum vallen komt wel doordat de OVD shortrally een dag verplaatst is.
Ik als rallyfan had ontzettend graag naar beide evenementen gewild.
Vorig jaar zelf in m uppie naar Tielt afgereisd om een super evenement te zien.
Ben ook alle voorgaande rallysprints in Ede/Veenendaal geweest.
We kunnen blijven wijzen hoe de problemen zijn veroorzaakt, maar we kunnen ook zoeken naar oplossingen.
mafiabaas101 schreef:spookie schreef:Even een dingetje van mijn kant.
Is er misschien al gekeken of de OVD shortrally een week naar achter verplaatst kan worden?
Ik snap ook wel dat dit ontzettend lastig maar toch?
Dat beide op dezelfde datum vallen komt wel doordat de OVD shortrally een dag verplaatst is.
Ik als rallyfan had ontzettend graag naar beide evenementen gewild.
Vorig jaar zelf in m uppie naar Tielt afgereisd om een super evenement te zien.
Ben ook alle voorgaande rallysprints in Ede/Veenendaal geweest.
We kunnen blijven wijzen hoe de problemen zijn veroorzaakt, maar we kunnen ook zoeken naar oplossingen.
17 april is verkennen voor wallonie..
MartijnB schreef:Spookie,
Dat zijn nogal lastige aangelegenheden. Aangezien organisaties al zo ongeveer 1 jaar voor dato aan de slag moeten met vergunningen bij de gemeentes.
En dat soort dingen vaak met nog 4 weken te gaan niet meer om te zetten.
mantaboy schreef:@Casper: ik kan niet bij de organisatie van Ede binnen kijken, maar ik kan me voorstellen dat de datum verplaatsen een groter probleem is dan 1 wedstrijd minder laten meetellen voor het inter kampioenschap.
mmrizio schreef:Ik vind het heel vervelend voor de organisatie(s), de teams en alle andere rally liefhebbers.
Maar ik wil toch nog wel even een puntje toevoegen: Waar zijn de kampioenen van de afgelopen 2 jaren? Zij rijden, net als Dennis Kuipers en de familie van Merksteijn in het buitenland. De NL topteams zoeken hun uitdagingen buiten de landsgrenzen. Een duidelijke illustratie van de spagaat waarin de Nederlandse rallysport zich begeeft.
Natuurlijk is het wrang, zeker gezien de prachtige proeven die de Edese organisatie kan bieden - ik zou het wel weten als ik vrije keuze zou hebben. Maar een beetje meer begrip voor de lastige afwegingen van de bond zou in mijn ogen best mogen, ook door de ongelukkige samenloop van kalenderwijzigingen.
Maurice
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten