Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
staphorstrallying schreef:Ik denk dat een de helmen en hans een groot probleem is. De nieuwe helm van sparco word pas half maart geleverd hoorde ik vandaag. Dus te laat voor deze wedstrijd...
Aart schreef:Laten wij maar hopen dat het goed komt met de rallysport in Nederland.
Als de deelnemers het dit jaar laten afweten, dan is dat ook voor de organisatoren niet zo best; bij een 30 tal deelnemers kom je niet uit de kosten en moet je serieus overwegen om een jaartje over te slaan.
Gelukkig gaat de 1e Circuit Short Rally dankzij het Circuit Park Zandvoort door, maar om er een jaarlijkse wedstrijd van te maken hebben wij toch echt meer deelnemers nodig...
ijsbeer schreef:Of dat de meeste nog op HANS zitten te wachten en dat voor sommigen die kosten net iets te hoog zijn en ze daardoor of buitenland rijden of minder wedstrijden in Nederland.
MartijnB schreef:ik weet niet of je het als negatief moet opvatten.....
Ede had het eerste jaar ook niet zo heel erg veel deelnemers.
Vechtdal daarintegen zat de 1e keer vol.
Ik denk dat het toch enigsinds te maken heeft met het feit rally op een circuit een aantal rijders niet erg trekt.
en dat veel teams dit jaar een kalender hebben gemaakt waar veel wisseling Nederland Belgie inzit. En daarmee dus niet deelnemen aan een kampioenschap
En dat deze wedstrijd behoorlijk vroeg in het seizoen zit
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten