Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:Frank, het is een hydraulische handrem(foto) alleen verre van ideaal...ergonomisch gezien. Ik heb dezelfde gehad...is simpelweg te kort.
mantaboy schreef:Ik kan in de BMW de handrem met de pink bedienen en dan blokkeerd achter alles. Ik vraag me af waarom je dan zoveel kracht moet hebben. Zal als ik terug ben in NL eens detailfoto's maken. Ben nu toch wel benieuwd naar alle verschillen die ik hier lees.
astra driver schreef:Het verschil zit in hoe groot de cilinder is van de handrem... bij een kleine moet je meer kracht zettten
astra driver schreef:mantaboy schreef:Ik kan in de BMW de handrem met de pink bedienen en dan blokkeerd achter alles. Ik vraag me af waarom je dan zoveel kracht moet hebben. Zal als ik terug ben in NL eens detailfoto's maken. Ben nu toch wel benieuwd naar alle verschillen die ik hier lees.
Het verschil zit in hoe groot de cilinder is van de handrem... bij een kleine moet je meer kracht zettten
Jaccoooo schreef:een 205 heeft weinig druk op de achterwielen dat maakt ook wel verschil, zon ding gaat al achterstevoren als je het gas loslaat
Jaccoooo schreef:een 205 heeft weinig druk op de achterwielen dat maakt ook wel verschil, zon ding gaat al achterstevoren als je het gas loslaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten