metisse schreef:Ton Van Spanje schreef:Nee, ik heb nog de leeftijd dat ik het me kan herinneren
Je bedoeld dat je net voor het omslagpunt zit waarop je het weer vergeten bent
Ton Van Spanje schreef:Mag ik stellen dat de reacties in dit topic
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... 843#217843
ronduit kinderachtig zijn?
Er wordt een specifieke vraag gesteld, welke al gauw in een algemeen oude rallyfoto topic als dit wordt ondergesneeuwd.
Er wordt hier zolangzamerhand gemodereerd om het modereren.
Ton Van Spanje schreef:Mag ik stellen dat de reacties in dit topic
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... 843#217843
ronduit kinderachtig zijn?
Er wordt een specifieke vraag gesteld, welke al gauw in een algemeen oude rallyfoto topic als dit wordt ondergesneeuwd.
TWENGELTJE schreef:er word ten slotte om foto`s gevreaagd en niet naar het boek zelf, maar ik laat het aan de echte moderators over of het wel of niet kan
Holkers schreef:Dat topic is toch gewoon open? Ik vond dat (voor mijn tijd) magazine wel een topic waard en de vraag over de tulpen rally van 73/74 meer in dit topic passen.
er word ten slotte om foto`s gevreaagd en niet naar het boek zelf,
TWENGELTJE schreef:Mijn excuses Ton, ik had niet meer gedacht aan deze stichting ook omdat er gelijk met foto`s van boeken werd gereageerd. Ik neem mijn woorden terug
wim scholman schreef:super al dat zweedse geweld en er was ook een Lars-Erik Torph volgens mij met een golf.
dit was volgens mij met het zweeds junior team
En is deze rijder niet als toeschouwer bij monte carlo rally om het leven gekomen als ik het goed heb.
kuper schreef:1998-op advies van o.a.erwin docter gingen twee nijverdallers naar de
Finnskog Rally in Noorwegen.
via Jan Meester de inschrijving daar geregeld ,de toyota camry van de buurman geleend ,een aanhanger geregeld en op naar noorwegen.
onderweg bij de aldi per man 2 flessen whisky gekocht (10 stuks)
en die ter plekke bij de plaatselijke rallyfavoriet en bandenhandelaar
Per Fosseidengen omgezet in banden met spikes.
bij het verkennen waren ze vergeten dat deze oude man voor de zekerheid ook maar sneeuwkettingen had meegenomen.
daar kwamen ze pas achter toen ze de laatste proef al laatste verkenden
In de greppel dus op een proef van 30 km lang voor hun niks en achter hun niks.
Nadat ze een berghelling hadden beklommen hadden ze eindelijk af en toe bereik op hun koelkast/gsm ,zodat wij de organisatie konden inlichten
Toen ze terug naar de auto liepen was er nog de discussie dat er ter plekke elanden maar ook beren rondliepen zodat ze wel wachten in de afgesloten auto totdat ze werden bevrijd door 2 audi quatro`s
bij de keuring bleek dat je eigenlijk niet mocht rijden op een nationale licentie mocht rijden maar een plotselinge onnoemelijk hoge taal barrierre
loste dit op.
toen we terugliepen naar het hotel viel er bij de brug in Kongsvinger nog bijna een nederlander van de fiets, hij had daar nog nooit 5 tukkers op klompen gezien , na kennis gemaakt te hebben bleek hij daar te wonen en met een Noorse te zijn getrouwd
De rally liep verder probleemloos met als resultaat 24 e algemeen en
eerste groep n2.
start in de voetbalhal
hergroepering met vooraan de toyota van petter solberg
hergroepering
petter solberg
Kuiper-Van Oene
Kuiper/Van Oene
DE Moraal?
Je moet nooit ergens spijt van krijgen wat je niet hebt gedaan.
DvM schreef:Het Swedish Junior Rally Team stond toen regelmatig aan de start. Bijna allemaal reden ze erg spectaculair. Andervang en Thorp startten hier,
en ook Mats Johnsson (Ascona), Stig Olof Walfridsson (Volvo) en Bo Sandin die een Golf meestal slooprijp aan de finish bracht. Verder nog Suzanne
Kottulinsky (Volvo)en Jerry Ahlin (Ascona). Die twee zijn samen getrouwd. Bij de Pirelli Star Drivers voor 2011 zit een Fredrik Ahlin, ik weet niet of het familie is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten