Ik heb deze topic (het stuk vanaf de hoge kosten) even doorgelezen omdat Martijn mij er via via op attendeerde. Ik moet zeggen dat mij in het hele verhaal een aantal zaken opvallen.
Ten eerste durf ik te stellen dat de meesten die het allemaal maar niks vinden, absoluut niet geremd worden door enige vorm van kennis. Zij laten zich leiden door kennissen die een persoonlijke vete uitvechten met een organisator. Over de reden hiervan hoor je nooit de waarheid maar alleen maar bla bla verhalen, die nergens op gestoeld zijn.
Tegen die mensen kan ik alleen maar zeggen dat ze zich eens tot ter zake kundige personen moeten wenden om de waarheid eens te horen. Want "een mening hebben" omdat iemand iets roept komt niet erg verstandig over.
Ten tweede is het zo dat wanneer mensen iets tegen 1 persoon hebben en dat, simpel als ze zijn, verwoorden naar een organisatie, een verdomd beroerd referentiekader bezitten. Er zijn namelijk een veel groter aantal mensen mee bezig die erg goed bezig zijn, maar die zich door de kortzichtige, infantiele personen tekort gedaan voelen.
Ten derde kan ik nu al zeggen dat er een rally kapot gemaakt is door de genoemde kennissen in het eerste epistel. Beetje jammer dat het de bedoeling was om een andere rally om zeep te helpen.
Dan nog wat persoonlijke antwoorden;
patlip schreef:En die Smeets das volgend mij hellemaal een zakkenvuller.
5 proeven 600euro een rally noemen kan toch niet jongens.
Weer een bla bla verhaal uit dezelfde hoek. Hou toch eens op met deze laster en kom eens met een onderbouwing met alle cijfers, die heb je schijnbaar anders kun je dit niet roepen. Vertel hier op het forum maar even hoe de boekhouding eruit ziet. Dan begrijpt iedereen wat je bedoeld en waar je uitlatingen op gestoeld zijn. Vertel eerst maar eens wat de grootste kostenposten zijn, inclusief de bedragen, dan ben je al een leuk stukje op weg. Tot die tijd weet iedereen hier dat het inderdaad bla bla verhalen zijn. Het spijt me, maar als je in je eerste simpele zin al 3 taalfouten klopt, verwacht ik van jou geen gedegen onderbouwing. Dan nog een vraag; wanneer is er bij Smeets 600€ betaald als inschrijfgeld? En wanneer zijn daar maar 5 proeven verreden?
rallystarter schreef:nou pascal
je kunt veel dingen beter regelen , zoals zorgen dat er meer officials komen naar de rally. Je hoeft ze geen geld toe te gooien maar zorg dat ze zich gewaardeerd voelen en iets extra's krijgen wat niet veel mensen krijgen, moet dat veel geld kosten? denk het niet
Ik denk dat iedere organisatie op jouw advies zit te wachten. Denk je nu echt dat hier nooit over nagedacht wordt? Maar misschien heb jij wel een geweldig idee, dus ik denk dat iedereen ervoor open staat als je je ideeën ventileerd.
rallystarter schreef:zorg er bijvoorbeeld voor dat je officials kunt laten meerijden met auto's op niederrhein ofzo!
Wat denk jij dat er gebeurt op de jaarlijkse officialdag, die georganiseerd wordt door de KNAF, mede door een bijdragen van alle organisatoren? Wist je niet, he? Nee, je moet je vooral niet door personen, met kennis, laten informeren.
rallystarter schreef:om veel zaken goedkoper te maken kun je bijvoorbeeld kijken naar de mogelijkheid van het meerijden met auto's bij evenementen, laat een voorrijder bijvoorbeeld de burgemeester en wethouders meenemen, beetje slijmen ook wel.
Wat denk jij dat er bijvoorbeeld gebeurt bij de NL rally. Beetje jammer dat dit nu net de rally is die het bij "jullie" moet ontgelden.
rallystarter schreef:er zijn zat rijders die dat soort dingen wel willen doen, en heel veel mensen die mee willen rijden
Ja ik denk dat je hierin gelijk hebt. Maar als mensen mee willen rijden kan dat prima op de officialdag van de KNAF.