Sjeik1981 schreef:Over half uurtje rallyreport met beelden van gister.
Doet TV Oost ook nog wat?
http://www.rtvoost.nl/tv/default.aspx?uid=170585
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Over half uurtje rallyreport met beelden van gister.
Doet TV Oost ook nog wat?
RallyAlmelo schreef:Ik moest gister naar de wedstrijd van Heracles tegen FC Twente, heb dus niet de aflevering van RTL Rally Report kunnen zien.
Heeft iemand een linkje van uitzendig gemist? (ik kan hem zo niet vinden.)
YLLAR schreef:Of de jongens met een 325i, colt, manta etc. etc. moeten zendtijd kopen
Ik meen dat Vink indertijd voor 3 min per aflevering voor de Dakar truck 50.000 euro op tafel moest leggen bij RTL
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten