hij heeft zeker geen hele ronden gereden. sterker nog, ik denk dat hij hooguit 3 bochten vanaf de start gehad heeft want ik stond bij bocht 4 (haaks rechts) vanaf de start op kp2 en heb hem niet voor bij zien komen. heb daar gestaan tot aan het ongeluk waardoor de proef geneutraliseerd werd.
Mazzo schreef:Bah toch beelden van de crash op pownews op ned. 3. Wel interview met betreffende marshall.
Precies, en nog een beschaafd interview ook. Inclusief een bosje bloemen namens PowNews.
Oke, ze laten het ongeluk zien, maar dat hebben ± 50.000 mensen op Youtube ook al gezien. En er werd vooraf nog gewaarschuwd, viel mij nog mee voor PowNed
idd op zich en net interview lijkt mij.
er wordt niet raar gepraat over de rally of over Ellen dus naar mijn mening zeker geen negatief stukje.
alleen wel jammer dat deze mooie sport alleen bij dit soort situaties in beeld komt.
Dat navigeren was echt gaaf maar ook erg moeilijk! Dit gaf mij een behoorlijk goed beeld van wat een Navi allemaal moet doen, hoe heftig het is en dat je echt erg geconcentreerd moet zijn.
Leerzaam en leuk!