door bennie2000 » za maart 20, 2004 2:10
was erg druk bij Jan de winkel op de service, gauw het pakket gehaald en nog even op de service rondgekeken o'donavon mooie subaru, van de heuvel mooie evo8 in nieuwe kleuren blauw/geel net zoals pasman in de cosworth, van de marel ook met de subaru en geen boers, maar het hoe en wat zullen jullie wel zien in rallyreport, hij werd goed onderworpen aan vragen, je ziet mij dan erachter langs schuiven.
Op naar de proef "de munt", plotseling een super mooi geluid, De Winkel in aantocht, wat loopt dat ding mooie zeg, vervolgs bijvelds die opviel alsof er geen bochten waren in de proef.Dan opeens VRACHTWAGENS en nogeens VRACHTWAGENS, dit hadden de heren niet erg goed geregeld. dan maar even weer naar de service, de dames moeten toch ook even naar het toilet, er was geen op de proef , dan de korte service en de startpodium bekeken en weer terug naar de proef, waar inmiddels de volvo hun kunsten aan het vertonen zijn. proef 2 begint en wat me opviel was dat de heren nu toch wel erg snel over de proef gingen, zoals Bijvelds, Deen goh wat een power in de megane, heuvel is ook weer aan het vliegen over de proef. ik had gehoord dat de rallyrijders wat problemen hadden met de eerste chicane na de start en na het zien van de volvo 850, begrijp ik hem , voorkant in mekaar rijdt niet meer verder, eckhaus heeft ook geen lampenbak meer voorop, en de heren in de peugeot hebben maar de andere kant van de containergenomen , mooi opgelost kost wel tijd , maar je rijdt tenminste nog begint nu toch wel erg laat te worden , 1:15 we gaan maar weer richting huis , voor de volgend dag......enne wat klinkt die cosworth van pasman mooi.
Verder iedereen een mooie rally toegewenst.
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996