Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Armand » wo aug 11, 2010 21:37

Om het verhaal wat beeld bij te zetten. Heb even aan Boris gevraagd waar die te vinden was. Was ook wel benieuwd. Dus inderdaad 8 jaar terug, een iets te groot ego, maar wel verschrikkelijk gelachen.

http://www.gamekings.tv/videos/gameking ... n-1-afl-1/

vanaf 6:35

Die handbraketurn ben ik dus...
Avatar gebruiker
Armand
 
Berichten: 728
Geregistreerd: vr feb 07, 2003 16:10
Woonplaats: Rotterdam

WK op TV

Berichtdoor ferry bakker » za aug 14, 2010 6:48

Vrijdag zijn er TV opnamens gemaakt voor het programma U Vandaag Bij Vallei Auto Group en buitengebied van Veenendaal, over het WK
avontuur van Henk vd Kamp en Arjan Valk.

Dit wordt maandag tussen18.00 en 18.30uur uitgezonden op RTV Utrecht.

Maar zal ook op internet te zien zijn bij www.rtvutrecht.nl
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor rimo1000 » za aug 21, 2010 16:19

ik vind de uitzending van motors TV NIKS AAN je ziet alleen maar loeb en ford ,en alles is nog bijna van uit de auto gefilmt wel lekker goed koop ,en nog zonder komentaar ook of je moet hem op engels zetten ,het is te hopen dat er veel amateur beelden zij op het forum !
rimo1000
 
Berichten: 88
Geregistreerd: vr sep 07, 2007 18:57
Woonplaats: kootwijkerbroek

Berichtdoor ZZR Fan » zo aug 22, 2010 14:45

Wat een vreselijk chaotische en onoverzichtelijke aflevering tot nu toe. Duidelijke een gevalletje van weinig tijd en veel willen laten zien.
Afbeelding
ZZR Fan
 
Berichten: 1348
Geregistreerd: ma maart 06, 2006 19:20
Woonplaats: IJsselmuiden

Berichtdoor MartijnS » zo aug 22, 2010 15:01

Wij vonden het juist een hele goede aflevering :) Super up to date en goede beelden.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Hein » zo aug 22, 2010 15:07

+1
Be yourself, there are too many others
Hein
 
Berichten: 2352
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 22:27
Woonplaats: Elst Gld

Berichtdoor official No. 27768 » zo aug 22, 2010 15:35

Prima aflevering inderdaad; divers, up to date en mooie montage! Waarom kwam Wevers trouwens nergens in voor?
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor astra driver » zo aug 22, 2010 16:12

official No. 27768 schreef:Prima aflevering inderdaad; divers, up to date en mooie montage! Waarom kwam Wevers trouwens nergens in voor?

heeft zeker niet betaald :wink:
astra driver
 
Berichten: 355
Geregistreerd: wo dec 03, 2008 23:43
Woonplaats: ede

Berichtdoor jais » zo aug 22, 2010 16:50

net ook mooie beelden van bavariacityracing,de 350z challenge.
Bas Koeten ging helemaal uit zijn dak en ook de andere rijders super.
mooi stukje reclame voor de rallysport.
Avatar gebruiker
jais
 
Berichten: 181
Geregistreerd: ma apr 10, 2006 19:51
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor leor888 » zo aug 22, 2010 17:54

gaat dit over motorstv of over rally report?? Ik heb ws ergens een kwootje gemist, ben dedraad in elk geval kwijt.

is er van motors ook nog een uitzending gemist of komen ze zoals in het begin op youtube na uitzending?
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor MartijnS » zo aug 22, 2010 18:19

Rally Report :)

Motors Tv zal je op youtube moeten vinden denk ik.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor rimo1000 » zo aug 22, 2010 19:47

leor888 schreef:gaat dit over motorstv of over rally report?? Ik heb ws ergens een kwootje gemist, ben dedraad in elk geval kwijt.

is er van motors ook nog een uitzending gemist of komen ze zoals in het begin op youtube na uitzending?
moters tv hoef je niet te kijken is gewoon niks aan kijk maar naar de film van joost dan weet je wel waarom
rimo1000
 
Berichten: 88
Geregistreerd: vr sep 07, 2007 18:57
Woonplaats: kootwijkerbroek

Berichtdoor BVBRallying » zo aug 22, 2010 19:49

MartijnS schreef:Rally Report :)

Motors Tv zal je op youtube moeten vinden denk ik.

... of via de iets `illegalere` kanalen, daar zijn de afleveringen vaak ook wel te vinden :)
Met vriendelijke groet,


Martin van Brussel
http://www.VBRallysport.nl
Avatar gebruiker
BVBRallying
 
Berichten: 151
Geregistreerd: vr okt 19, 2007 12:15
Woonplaats: Meppel

Berichtdoor official No. 27768 » zo aug 29, 2010 10:40

Ik vond RR weer erg goed en nu weet ik ook meteen iets beter waarom een aantal deelnemers niet genoemd / getoond worden in het programma.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

tv

Berichtdoor ferry bakker » zo aug 29, 2010 10:54

[edit:Holkers]Door totale gebrek aan respect verwijderd

resume:

Ferry was het niet met de uitzending eens

[/edit]
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast