Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nkroeze wrote:
Als je nou eens begint met posten onder je eigen naam, dat zou al een hele hoop schelen.....
rallyfanaatje wrote:nkroeze wrote:
Als je nou eens begint met posten onder je eigen naam, dat zou al een hele hoop schelen.....
begin bij je zelf zou ik zeggen rallygirl
rallyfanaatje wrote:nkroeze wrote:
Steven wrote:rallyfanaatje wrote:nkroeze wrote:
Rallygirl post onder eigen naam, is namelijk de vriendin van Marcel Vogels.
ErikJan wrote:
STEL dat Zoetermeer niet door gaat, komt er dan een vervangend evenement voor 't kampioenschap ?
(Almere, Euregiosprint ... )
BMM Rallysport wrote:nkroeze wrote:
Begin je nu weeral te zagen over die namen? wat maakt het nu uit of je onder een bijnaam post of onder je echte naam. Wie weet ben jij ook wel helemaal niet wie je bent.
groeten Ronny
ja ik weet wel wie jij bent he nou ik ben de lid van de achtmaalse rally club en ben dus vrijwel altijd wel op de kp`s te vinden annemarie nu weet je ook wie ik bennkroeze wrote:
Ronny, ik ben echt wel wie ik ben, maak je maar geen zorgen!
Posten onder een nickname vind ik absoluut niet erg, maar, vermeld eronder wel je echte naam, dat maakt het nl. een stuk makkelijker en weet je tegen wie je praat.
Wil je weten wie ik ben? Kom langs bij de zuiderzee en kijk wie er achter t stuur zit van nr. 55!
Renate wrote:
Volgens mij dwalen we een beetje af van het onderwerp.
Weet iemand inmiddels al wat meer over Zoetermeer?
rallyfanaatje wrote:Steven wrote:rallyfanaatje wrote:nkroeze wrote:
Rallygirl post onder eigen naam, is namelijk de vriendin van Marcel Vogels.
jawel hoor annemarie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten