Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:ruitje niet teveel open...
Armand schreef:Dit is een goede zaak....alleen als je in een WRC rijd...tja dan heb je meer rechten.
Beetje flauwe opmerking of niet...
Armand schreef:Klinkt een beetje als Calimero, zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk...
henk schreef:lubbers33 schreef:weet iemand of er nog steeds rally op carchannel is het is toch altijd om 7 uur of heb ik iets over het hoofd gezien dat het veranderd is
dat is er al een tijdje niet meer op vanwege budget problemen helaas
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten