Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Armand » zo jul 04, 2010 23:06

Klinkt een beetje als Calimero, zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk...
Armand

Berichtdoor frans-jaap moree » zo jul 04, 2010 23:30

Sponsor schreef:ruitje niet teveel open...

Zijn over hoe ver een ruitje open staat eigenlijk regels in België?
In Ieper was een rijder die de hele rally met zijn raam helemaal open reed. Dat lijkt mij toch strafbaar.
frans-jaap moree

Berichtdoor djgando » ma jul 05, 2010 0:05

Armand schreef:
Dit is een goede zaak....alleen als je in een WRC rijd...tja dan heb je meer rechten.

Beetje flauwe opmerking of niet...

Neej vind ik niet, andere deelnemers onnodig opbouwen bij het verkennen geldt hier ook bij. Ben netjes aan de kant gegaan voor andere snellere verkennende deelnemers, ik laat mr Kuipers er langs en meneer presteerd het om 200meter later iedereen vast te zetten en met mij 5 andere deelnemers onnodig op te houden. En als je dan uit de auto stapt rijd tie snel weg.... spiegeltje spiegeltje aan de wand.......
djgando

Berichtdoor Leôn » ma jul 05, 2010 0:25

Armand schreef:Klinkt een beetje als Calimero, zij zijn groot en wij zijn klein en dat is niet eerlijk...

Jouw reactie komt bij mij vreemder over dan van de anderen :? Dus jij hebt dat nog nooit meegemaakt.......ik herken dat ook uit de praktijk en sluit me dan ook helemaal bij die uitspraken aan.
Leôn

Berichtdoor Armand » ma jul 05, 2010 6:38

Ik snap het wel, maak je maar geen zorgen. Ik weet hoe het werkt, want de rallysport of de echte grote mensenwereld, daar zit niet zo'n verschil tussen. Alleen ben ik niet van generaliseren. En vergis je niet, wanneer je in een WRC rijd sta je meer in de spotlight dan met een 205. En daar zit een leuke kant aan maar ook een negatieve, want elke beweging wordt altijd onder een loep gelegd en dubbel gemeten...
Armand

Berichtdoor erikjan » ma jul 05, 2010 7:46

henk schreef:
lubbers33 schreef:weet iemand of er nog steeds rally op carchannel is het is toch altijd om 7 uur of heb ik iets over het hoofd gezien dat het veranderd is

dat is er al een tijdje niet meer op vanwege budget problemen helaas

krijgen we nu dan ook geld terug van Ziggo, aangezien ik speciaal voor dit programma (en een beetje voor het WRC op MotorsTV) een extra pakketaanvulling heb besteld...

jammer weer dit :cry:
erikjan

Berichtdoor sebas » zo jul 18, 2010 13:36

Is RR vanmiddag een herhaling van gister of?
sebas

Berichtdoor joostkusters » vr jul 30, 2010 21:00

hey armand, wat was dat voor een actie op tmf, promotie rallysport????????????????????????????????????????????????
joostkusters

Berichtdoor djgando » za jul 31, 2010 4:59

joostkusters schreef:hey armand, wat was dat voor een actie op tmf, promotie rallysport????????????????????????????????????????????????

Huh, tell me more.....
djgando

Berichtdoor mmrizio » za jul 31, 2010 9:50

TMF had een soort van best-of van Game Kings. Armand was in beeld tijdens een oud artikel over CMR3, waar de mannen een Ford Focus huurauto afgeragd hebben.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Armand » zo aug 01, 2010 20:31

Zo das bijna 8 jaar geleden. Was op weg met allerlei gamenerds. De organisatie had een rally uitgezet met huurauto's. In het land der blinden was ik al snel koning door de snelste tijd neer te zetten. Wel met een 180 graden remactie, want anders waren er twee focussen afgeschreven. De finish was wat krap met een rotswand als podium. Aangespoord door mijn snelle tijd wilde de presentator deze overschrijden, niet geremd (letterlijk) door enige ervaring, wat bleek bij de tweede bocht toen we van de weg raakte en al bungelend boven een klif tot stilstand kwamen met ontploffende airbags. Later hebben we er erg om gelachen. Jammer dat ik het gemist hebt... was een leuke ervaring...

En Joost, vond je het zo verschrikkelijk dat je met je neus in slaap ben gevallen op het vraagtekentoetsje. Net of jij altijd een goede promotie ben voor de rallysport... Kom op zeg...
Armand

Berichtdoor tiemen » zo aug 01, 2010 21:45

Sjonge Armand wat reageer jij weer typisch op de Armand manier zeg.
Kun je nu ook eens iets posten zonder cynische ondertoon? :?:

Op één of andere manier zit er altijd een 'angel' in de meeste van je posten.
tiemen

Berichtdoor joostkusters » ma aug 02, 2010 14:18

neuhhhh ik vond dat niet verschrikkelijk hoor, ik ben zelf ook wel us in voor een geintje
joostkusters

Berichtdoor Armand » vr aug 06, 2010 19:54

Cynish is my middle name... kan er ook niets aan doen. Zit erin en krijg het er niet uit. Voor de rest ben ik geen verkeerde gozer (denk ik dan hé)
Armand

Berichtdoor lunteraan » zo aug 08, 2010 20:55

het is niet echt rally achtig maar wel leuk

de race of champions is er live op te zien

edit: dit is de kwalificatie
Michel Hendriksen
]
lunteraan

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia