peter adams schreef:toeval kan, het kan ook zijn dat temmink zo snel is dat je hem overal tegen komt
Komt op mij heel raar over een snelle Temmink
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Jan schreef:Sluit me bij Rudy aan, kon namelijk geen enkele negatieve ondertoon in het fragment terug vinden...
nkroeze schreef:Van z'n servicetijd is trouwens onzin, er was gewoon een TC Service IN aanwezig![]()
(Dus gaat t niet van z'n servicetijd af)
Gert-Jan Nijkamp schreef:nkroeze schreef:Van z'n servicetijd is trouwens onzin, er was gewoon een TC Service IN aanwezig![]()
(Dus gaat t niet van z'n servicetijd af)
Dit was geen onzin. Er was in 2009 maar 1x een TC Service IN: vanaf de herstart op de zaterdagmorgen. Tijdens de rest van de zaterdag was TC Regrouping OUT gelijk je Service IN tijd. Ik kan je vertellen dat het een erg druk stukje is vanaf Teunis (Regrouping) naar het servicepark. Niet om het goed te praten dat hij daar inhaalt overigens.
official No. 27768 schreef:Wel typisch dat elke keer alles wordt uitgelegd, alsof je het voor het eerst kijkt...
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten