Rally op tv

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor WRC fan » do mei 20, 2010 19:42

peter adams schreef:toeval kan, het kan ook zijn dat temmink zo snel is dat je hem overal tegen komt :?:


Komt op mij heel raar over een snelle Temmink :lol:
Avatar gebruiker
WRC fan
 
Berichten: 1602
Geregistreerd: wo jun 11, 2008 16:38

Berichtdoor JoostS » do mei 20, 2010 20:26

Jan schreef:Sluit me bij Rudy aan, kon namelijk geen enkele negatieve ondertoon in het fragment terug vinden...

Heb net BodW teruggekeken en inderdaad een prima objectieve reportage.
Denk dat het bij SBS Wegmisbruikers (lees: de Koos Spee Show) er heel anders aan toe was gegaan.
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
Avatar gebruiker
JoostS
 
Berichten: 2451
Geregistreerd: di mei 20, 2003 9:22
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor Gert-Jan Nijkamp » do mei 20, 2010 21:22

nkroeze schreef:Van z'n servicetijd is trouwens onzin, er was gewoon een TC Service IN aanwezig :) :) (Dus gaat t niet van z'n servicetijd af)


Dit was geen onzin. Er was in 2009 maar 1x een TC Service IN: vanaf de herstart op de zaterdagmorgen. Tijdens de rest van de zaterdag was TC Regrouping OUT gelijk je Service IN tijd. Ik kan je vertellen dat het een erg druk stukje is vanaf Teunis (Regrouping) naar het servicepark. Niet om het goed te praten dat hij daar inhaalt overigens.
Avatar gebruiker
Gert-Jan Nijkamp
 
Berichten: 84
Geregistreerd: ma apr 27, 2009 22:41
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor RG-Rallysport » vr mei 21, 2010 14:10

Maar hij gaat naar de hergroepering toe ............
RG-Rallysport
 
Berichten: 2217
Geregistreerd: ma apr 09, 2007 14:45
Woonplaats: Ermelo

Berichtdoor nkroeze » vr mei 21, 2010 14:17

Gert-Jan Nijkamp schreef:
nkroeze schreef:Van z'n servicetijd is trouwens onzin, er was gewoon een TC Service IN aanwezig :) :) (Dus gaat t niet van z'n servicetijd af)


Dit was geen onzin. Er was in 2009 maar 1x een TC Service IN: vanaf de herstart op de zaterdagmorgen. Tijdens de rest van de zaterdag was TC Regrouping OUT gelijk je Service IN tijd. Ik kan je vertellen dat het een erg druk stukje is vanaf Teunis (Regrouping) naar het servicepark. Niet om het goed te praten dat hij daar inhaalt overigens.


Waarom staan er dan deelnemers achter hem te wachten, net alsof die dan niet zouden doorrijden?
nkroeze
 
Berichten: 2215
Geregistreerd: za jan 19, 2002 0:46

Berichtdoor Gert-Jan Nijkamp » vr mei 21, 2010 16:53

Geen idee, maar zoals ik al zei heb ik afgelopen jaar maar 1x een TC Service IN gehad en dat was gelijk na de herstart.
Avatar gebruiker
Gert-Jan Nijkamp
 
Berichten: 84
Geregistreerd: ma apr 27, 2009 22:41
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor JeroenDommerholt » za mei 22, 2010 11:47

het is niet op de tv maar wel op de radio:

Gert Kamphuis en Eric Bolhaar hebben vanmiddag om 14:10 een interview met Reggestreek radio. helaas moet ik werken dus kan ik het niet luisteren :(
De nieuwe site van het Deltion rallyteam : http://www.deltionrally.nl/[/code]
JeroenDommerholt
 
Berichten: 303
Geregistreerd: zo okt 12, 2008 13:27
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor leor888 » za mei 29, 2010 14:11

Niet direct op tv, maar in elk geval te kijken ook als je geen motors tv kunt ontvangen

http://www.youtube.com/watch?v=ALuIjM8H ... ure=digest

van dezelfde user staan meerdere delen van dag 1 Portugal op youtube.

ook van de vorige WK wedstrijden.
Avatar gebruiker
leor888
 
Berichten: 1156
Geregistreerd: zo nov 14, 2004 1:58
Woonplaats: Södertälje, Zweden

Berichtdoor official No. 27768 » zo mei 30, 2010 12:19

Was wéér een goede en leuke RR aflevering. Wel typisch dat elke keer alles wordt uitgelegd, alsof je het voor het eerst kijkt...
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor gschutten » zo mei 30, 2010 12:24

Ik weet dat we hier weer veel commentaar op gaan krijgen, maar idd Niek, het lijkt wel net dat we allemaal domme schapen zijn die nooit een rally hebben gezien. En natuurlijk zullen er mensen zijn die voor het eerst het programma zien, maar dat zijn er zeker een héél stuk minder dan de mensen die al ingewijd zijn in onze mooie sport.

Maar ik heb verder met veel plezier gekeken naar deze leuke aflevering.
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
Avatar gebruiker
gschutten
 
Berichten: 839
Geregistreerd: vr jul 22, 2005 18:34
Woonplaats: Hellendoorn

Berichtdoor RallyeRichard » zo mei 30, 2010 12:29

Oh, is dat zo? Was mij niet opgevallen. Misschien zit het verschil er wel in dat ik denk; "Ik ga Rallyreport kijken", inplaats van; "Ik ga Rallyreport analyseren"

Vond het als kijker-liefhebber een prima uitzending.
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
Avatar gebruiker
RallyeRichard
 
Berichten: 645
Geregistreerd: za jan 26, 2002 15:44
Woonplaats: Kromménië

Berichtdoor henk » zo mei 30, 2010 12:34

tis wel frappant dat bijv. bij rr en de f1 alles steeds wordt uitgelegd wat ik overigens niet storend vind en dat dit verder bij geen enkele sport wordt gedaan naar mijn idee
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor topsport » zo mei 30, 2010 12:38

official No. 27768 schreef:Wel typisch dat elke keer alles wordt uitgelegd, alsof je het voor het eerst kijkt...


Wij dus niet, maar veel Medelanders zien het voor het eerst........
Vond het ook een goede uitzending trouwens. :)
Avatar gebruiker
topsport
 
Berichten: 574
Geregistreerd: ma jun 26, 2006 15:44
Woonplaats: Corvera (Murcia)

Berichtdoor jordysport » di jun 01, 2010 9:16

gisteravond op eurosport nog een klein kwartiertje over het WRC in de Portugal zonder commentaar. :D
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
Avatar gebruiker
jordysport
 
Berichten: 683
Geregistreerd: zo jul 20, 2008 17:33
Woonplaats: scherpenzeel

Berichtdoor Bartrallyfan » zo jun 06, 2010 20:22

Goede uitzending van rallyreport over portugal en ELE, MAAR:
Ik vraag me af of Frank verhoeven wel rally liefhebber is, Fijn als mensen betalen om uigezonden te worden maar als rallyfan ben je toch superblij als een nederlander een WK overwinning behaalt en helemaal als hij gedeeld eerst staat in de tussenstand van het junior WK. Als er dan maar letterlijk vier woorden over worden gezegt en een klein fotoje van Kevin in beeld is vindt ik het werkelijk beschamend!!! Juist Frank verhoeven kan deze junioren helpen door ze wat meer aandacht geven en zo hopen dat ze meer sponsoren krijgen.
Maar nee! Als HIJ maar betaald kriigt voor wat hij uitzend :evil:
rallyfanteam "de bende rond venray"
Avatar gebruiker
Bartrallyfan
 
Berichten: 1033
Geregistreerd: zo feb 25, 2007 14:04
Woonplaats: venray

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten