WRC fan schreef:Ik heb een keer met karten met koude banden gereden. Dan snap je wel dat de rijders er alles aan doen om hun banden warm te houden. Het verschil in grip is enorm groot.
Verder is vind ik het logisch dat ze al hun servicetijd willen benutten. Maar dit is wel een aandachtspunt voor de organisatie.
Maar je houdt het toch altijd, dat gedoe met de politie. Dat zie je ook vaak genoeg in het WRC.
grip of niet het niet de bedoeling dat er een sprintje getrokken wordt en dan onder de noemer banden op warmen.
heb in het verleden jasper van den heuvel het opwarmen zien doen nog geen 30 meter voor de start onder andere bij de proef op luttenberg die zoals iedereen hard gereden wordt, dit beter dan echt op de weg + dat de politie je met rust laat

