Maar goed, al met al wil je natuurlijk niet dat je grootste hobby op die manier in beeld komt.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
WRC fan schreef:Erg negatief is het niet. Maar de uitleg dat er aan rally strenge eisen word gesteld had wel wat meer uitgebreid kunnen worden. Bijvoorbeeld dat de auto's een rolkooi hebben en dat de proeven goed afgelind worden. (Met het gebruik van beeldmateriaal uiteraard)
pedduhwick schreef:WRC fan schreef:Erg negatief is het niet. Maar de uitleg dat er aan rally strenge eisen word gesteld had wel wat meer uitgebreid kunnen worden. Bijvoorbeeld dat de auto's een rolkooi hebben en dat de proeven goed afgelind worden. (Met het gebruik van beeldmateriaal uiteraard)
Dan had dit hier onder goed in het programma thuis gepast![]()
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... 293#202293
Aeolus schreef:Ik ben ooit wel eens afgesneden door een rally deelnemer! (Barneveld)
Ik snap dat ze haast hebben, ze moeten op tijd zijn.
Ik denk ook dat hier een taak ligt bij de organisatoren.
Ruimere tijden, scheelt een hoop ellende en asociaal rijgedrag.
Aeolus schreef:Ik ben ooit wel eens afgesneden door een rally deelnemer! (Barneveld)
Ik snap dat ze haast hebben, ze moeten op tijd zijn. Ik denk ook dat hier een taak ligt bij de organisatoren. Ruimere tijden, scheelt een hoop ellende en asociaal rijgedrag.
. Maar Temmink reed nooit zo hardpeter adams schreef:temmink was fout en zeker wil niemand de rallysport zo promoten maar door deze gekkigheid krijg je wel een slecht beeld.
het is een sport waar je al hard mag rijden wat is het dan voor een kleine moeite om je op de verbinding wegen te gedragen.
en niet alleen op verbindings wegen wordt te hard gereden maar zo als geen ander weet gebeurt het ook tijdens de verkenning, als we de sport in een goed daglicht willen zetten moet er gewoon gereden worden volgens de regels dan voor kom je een boel flauwe kul zo als dit.
Dennis014 schreef:Kan het niet bekijken. Die afspeler doet het om de een of andere reden niet op mijn pc.

FocusMSD schreef:Dennis014 schreef:Kan het niet bekijken. Die afspeler doet het om de een of andere reden niet op mijn pc.
Kijk anders gewoon hier even kan je ook gelijk je gal spuien bij de redactie
http://www.blikopdeweg.nl/blikopdeweg/
jordysport schreef:. Maar Temmink reed nooit zo hardpeter adams schreef:temmink was fout en zeker wil niemand de rallysport zo promoten maar door deze gekkigheid krijg je wel een slecht beeld.
het is een sport waar je al hard mag rijden wat is het dan voor een kleine moeite om je op de verbinding wegen te gedragen.
en niet alleen op verbindings wegen wordt te hard gereden maar zo als geen ander weet gebeurt het ook tijdens de verkenning, als we de sport in een goed daglicht willen zetten moet er gewoon gereden worden volgens de regels dan voor kom je een boel flauwe kul zo als dit.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten