Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
frans-jaap moree schreef:Al 10 Nederlanders uitgevallen deze rally. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht in deze rally.
cvgn schreef:vd Heuvel er nu ook weer uit
Nee gefinisht op een 12e plaats algemeen.
Van Eldik op de 6e en Timo en Annemiek op een mooie 11e plaats.
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
sebas schreef:frans-jaap moree schreef:Al 10 Nederlanders uitgevallen deze rally. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht in deze rally.
Ik ook niet echt maar in mijn achterhoofd wel....het is een zeer listige wedstrijd en je verkijkt je er makkelijk op..
Vorig jaar ook gemerkt dat het op sommige stukken opeens echt glad kan zijn!Heel anders als in NL
Gelukkig zat ik naast een rijder die er ervaring had dat scheelt het is echt oppassenfrans-jaap moree schreef:sebas schreef:frans-jaap moree schreef:Al 10 Nederlanders uitgevallen deze rally. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht in deze rally.
Ik ook niet echt maar in mijn achterhoofd wel....het is een zeer listige wedstrijd en je verkijkt je er makkelijk op..
Vorig jaar ook gemerkt dat het op sommige stukken opeens echt glad kan zijn!Heel anders als in NL
Ja ik ben er nog nooit geweest, maar ik had ongeveer het vermoeden dat het net zo moeilijk was als in Du Condroz. Blijkbaar is deze toch lastiger.
sebas schreef:deferm heeft ook een flinke klapper gemaakt:O
http://www.youtube.com/watch?v=KPwscXIcOD0
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten