OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor JosWRX » di maart 09, 2010 22:28

frans-jaap moree schreef:en dat er ook geen auto's van het publiek zijn beschadigd.

Wel een bestelbusje van een official aan de start trouwens..
JosWRX

Berichtdoor JosWRX » di maart 09, 2010 22:40

antoine schreef:De nieuwe service truck van Baafrallying, met mijn foto op de achterkant..:oops: :)

Niet alleen die foto, maar de hele truck ziet er gaaf uit! :)
JosWRX

Berichtdoor Red_Spike » wo maart 10, 2010 0:15

antoine schreef:De nieuwe service truck van Baafrallying, met mijn foto op de achterkant..:oops: :)

En die van mij op beide zijkanten:P
Red_Spike

Berichtdoor Patrickdeh » wo maart 10, 2010 7:55

Red_Spike schreef:

En die van mij op beide zijkanten:P

die komt ook op de WOS :)
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

Berichtdoor peter adams » do maart 11, 2010 13:10

Edenaren aangehouden
Publicatiedatum: 7-3-2010 13:34:10

DE KLOMP - Een 23-jarige Edenaar is zaterdagavond 6 maart aangehouden. Hij wordt verdacht van mishandeling. Daarnaast werd ook een andere 23-jarige Edenaar aangehouden. Hij zou zich met de aanhouding van zijn plaatsgenoot hebben bemoeid. Een en ander speelde zich af op de Pakhuisweg in De Klomp.

De politie kreeg die avond een melding dat er ruzie was in de genoemde plaats. Agenten gingen er naar toe en werden door een omstander op de hoogte gebracht van een mishandeling van een 36-jarige inwoner van Hoog Hexel. Deze persoon zou hebben gezien dat een man (naar later bleek de 23-jarige Edenaar) een vrouw zou hebben mishandeld. Hij sprak de man hierop aan en zou vervolgens zelf tegen de grond zijn geduwd en in het gezicht zijn geslagen. Hierbij raakte hij gewond en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. De Edenaar was nog aanwezig en kon worden aangehouden.
De andere 23-jarige Edenaar zou zich met de aanhouding hebben bemoeid. Zo zou hij tegen een agent hebben geduwd. De agenten wilden ook deze Edenaar aanhouden, maar de man verzette zich. Na aanhouding bleek deze persoon een busje peperspray bij zich te hebben. Wie de mishandelde vrouw is, is nog niet duidelijk.
(025311/025308)

voor nadere informatie:
Persloket Bureau Communicatie
Politie Gelderland-Midden
026 376 3053

als official wil ik toch nog even een mening geven op dit verhaal!
het is onbegrijpelijk dat wanneer je ingrijpt bij een vecht partij je zelf veranderd in het slachtoffer.
ik denk dat we straks bij het materiaal ophalen niet alleen een brand blusser en een porto mee krijgen maar een bus pepperspray en een gummi knuppel toe kunnen voegen.

Toch wil ik de official die ingegrepen heeft heel veel beterschap toe wensen en ongetwijfeld bij de tank s weer spreken.

en wat de politie betreft koop eens goed materiaal zodat je op tijd komt
en er geen uur gewacht hoeft te worden ( kregen zeker de lasergun niet zo snel in de koffer)
peter adams

Berichtdoor ikkuh_18 » do maart 11, 2010 17:19

is er al iets duidelijk hoe het met die official is?
ikkuh_18

Berichtdoor JosWRX » za maart 13, 2010 21:14

ikkuh_18 schreef:is er al iets duidelijk hoe het met die official is?

Kweenie of Gert-Jan hier zelf ook rondwaart, maar heb volgens mij hier ergens gelezen dat hij laat op die avond het ziekenhuis alweer had verlaten met o.a. een paar gekneusde ribben. Dat is een pijnlijke blessure waar je lang last van kunt blijven houden, maar het leek er op dat het verder wel goed was afgelopen.
JosWRX

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 14, 2010 10:44

Jack The Stripper schreef:De official is naar het ziekenhuis afgevoerd en daar een tijdje onder observatie geweest. Toen ik om 00:45 in het ziekenhuis kwam om namens de organisatie face to face te vragen hoe het ging en een bos bloemen te brengen mocht hij net naar huis! Ik heb nog even met hem gesproken en hij maakte op mij gelukkig een hele heldere en nuchtere indruk. "Ik heb het voor iemand opgenomen en dat kan niet fout zijn. Wat er gebeurd is is vbervelend maar ik had wel gelijk" waren zo ongeveer zijn woorden. En daar heeft hij natuurlijk helemaal gelijk in!! Dat zal duidelijk zijn. Gekeusde ribben, dijbeen deed erg zeer en rondom de oren een paar nare rode plekken van de klappen. Geestelijk niet geknakt.
Cinq-Power

Berichtdoor henk » wo maart 24, 2010 17:51

vandaag een brief van de organisatie gehad met tekst en uitleg over de diverse zaken die misgingen die dag en hun welgemeende excuses.
vind het erg netjes dat ze dit naast een persbericht op de site ook persoonlijk naar alle deelnemers toe hebben gedaan!
dat wilde ik graag ff kwijt....
henk

Berichtdoor Roger en Jolanda » wo maart 24, 2010 19:56

klopt heel netjes en excuses geaccepteerd had zelfs van mij niet gehoeven hoor ik heb er alle begrip voor ook al is het vervelend op dat moment.
Het deel van het vechten, daar is geen kruit tegen op gewassen en ik hoop echt dat het een incident is maar ..........
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor henk » wo maart 24, 2010 20:42

maar ..... mag weg hoor (hoop ik) :wink:
weet zeker dat behalve de organisatie ook de gemeente Ede niet op deze negatieve actie zit te wachten.
dus volgend jaar meer blauw op de juiste plek
:P
henk

Berichtdoor Sponsor » wo maart 24, 2010 20:49

Het siert de organisatie dat zij de moeite nemen om iedereen aan te schrijven. Ik vind het een goed gebaar en de uitleg is goed onderbouwd.

Meer blauw?..als ze 'hun'plubliek in de gaten houden is dat prima maar op laserguns zit niemand te wachten :wink:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor henk » wo maart 24, 2010 21:24

vandaar dat ik er achter heb gezet "op de juiste plek" :wink:
henk

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden