OVD Groep Rallysprint, Veenendaal en Ede

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

re

Berichtdoor MartijnB » zo maart 07, 2010 20:38

Mag ik misschien het advies geven dat barrie en Jacko elkaars telefoon nummers eens uitwisselen en elkaar contacten...

Volgens mij is dit niet de meest geweldige plaats om organisatorische zaken uit de doeken te doen.
MartijnB

Berichtdoor Sjeik1981 » zo maart 07, 2010 20:45

Ik heb me opzich ook vermaakt. Idd Kobus jr. van der Marel jr. Maar natuurlijk mijn favoriet Marel sr met de Porsche..
En de vlammende Volvo.
Hier had ik nog wel even een vraag over, is dit dat monster gevaarte waar ze mee bezig waren en in eerste instantie zou debuteren in Hengelo?
Sjeik1981

Berichtdoor Jack the Slipper » zo maart 07, 2010 21:11

MaryijnB : je hebt helemaal gelijk. Ga ik doen.
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen!
Jack the Slipper

Berichtdoor Jaccoooo » zo maart 07, 2010 21:40

die groene Volvo hebben ze tijdens een testdag platgereden,en dat was ong een week voor Hengelo.
Jaccoooo

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 07, 2010 22:09

bveen schreef:
Jack the Slipper schreef:Over het uitlopen heeft Albert al geantwoord.

Hmm, ik zie een post met een edit, dus misschien stond er eerst wat anders...

Cinq-Power schreef:Was inderdaad een foutje voor KP1, wat was dan het foutje van KP2?

Die heb ik niet helemaal mee gekregen.

Maar de reden "foutje bedankt" is wel erg makkelijk niet?

Over dat uitlopen had ik een bericht gepost inderdaad, toch even nagevraagd en mijn post was fout dus heb ik em netjes weer veranderd.

Ik zeg niet "foutje bedankt", ik geef toe dat daar een fout is gemaakt.

Nu kan ik wel uit de doeken gaan doen door wie en waar het fout gegaan is, maar ten eerste winnen we daar gisteren geen tijd voor terug en morgen hebben we er ook niks aan.
Dat is iets voor intern en niet voor forum of wat dan ook.

Maar heb nog steeds niet gehoord wat er volgens jouw nu fout was op KP2, blijf benieuwd.
Cinq-Power

Berichtdoor bveen » zo maart 07, 2010 22:44

Dat de start van die KP nog verder uitliep dan de eerste KP, ongeveer een uur. Als buitenstaander geen idee wat er fout was, maar het was in ieder geval niet goed dat er na "een paar rondjes veiligheidswagen" nog een container opgepikt moest worden.
bveen

Berichtdoor ExTaxi » zo maart 07, 2010 22:47

Cinq-Power schreef:
ExTaxi schreef:En die boeren? Laat officials gewoon in een eerder stadium contact opnemen via de porto en een politiewagen er op afsturen

Als er 4x 112 gebeld wordt (door 1 persoon) en dan duurt het nog een half uur voor er politie komt, aan wie ligt het dan?

Dat is het geval geweest? Netjes dan..........Sja Veluwe heeft niet veel auto's rondrijden en is nogal een groot gebied, maar rondom A30 zou toch snel een auto TP moeten zijn.
ExTaxi

Berichtdoor ExTaxi » zo maart 07, 2010 22:50

ik vond de gifgroene Volvo nog een beetje tegenvallen, maar zal ook echt wel testen zijn geweest voor ze. Vind het wel mooi dit soort apparaten er bij hoor. Iedereen denkt gelijk weer terug aan Silvius..........
ExTaxi

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 07, 2010 22:53

bveen schreef:Dat de start van die KP nog verder uitliep dan de eerste KP, ongeveer een uur. Als buitenstaander geen idee wat er fout was, maar het was in ieder geval niet goed dat er na "een paar rondjes veiligheidswagen" nog een container opgepikt moest worden.

Die container was daar conform goedgekeurt veiligheidsplan geplaatst maar moest op het laatste moment toch nog weggehaald worden.

Dus moest er een containerwagen gebeld worden, en die moet een klein stukje rijden.

Tot die tijd mocht er niet gestart worden.

We hebben wel berging en ambu langs de proef klaar staan, maar geen containerwagen helaas.
Cinq-Power

Berichtdoor erikjan » zo maart 07, 2010 22:59

misschien volgend jaar een heftruck paraat houden, zoals ik bij de Euregio op de Diamantstraat wel eens zie ;-)
erikjan

Berichtdoor bveen » zo maart 07, 2010 23:02

Die stond er. Maar geen idee of die van de organisatie of van de "locals" was ;).
bveen

Berichtdoor erikjan » zo maart 07, 2010 23:05

nu zullen er op een industrieterrein wel meer van die dingen rondslingeren ;-)
erikjan

Berichtdoor Cinq-Power » zo maart 07, 2010 23:09

Was van ons (org) maar daar kan je de container niet mee oppakken.

Je komt er niet onder, je kan alleen schuiven.

Met 2 was het wel gegaan maar ja, 1 = geen 2.
Cinq-Power

Berichtdoor StevenK » ma maart 08, 2010 8:54

Van www.politie.nl:
Edenaren aangehouden
Publicatiedatum: 7-3-2010 13:34:10

DE KLOMP - Een 23-jarige Edenaar is zaterdagavond 6 maart aangehouden. Hij wordt verdacht van mishandeling. Daarnaast werd ook een andere 23-jarige Edenaar aangehouden. Hij zou zich met de aanhouding van zijn plaatsgenoot hebben bemoeid. Een en ander speelde zich af op de Pakhuisweg in De Klomp.

De politie kreeg die avond een melding dat er ruzie was in de genoemde plaats. Agenten gingen er naar toe en werden door een omstander op de hoogte gebracht van een mishandeling van een 36-jarige inwoner van Hoog Hexel. Deze persoon zou hebben gezien dat een man (naar later bleek de 23-jarige Edenaar) een vrouw zou hebben mishandeld. Hij sprak de man hierop aan en zou vervolgens zelf tegen de grond zijn geduwd en in het gezicht zijn geslagen. Hierbij raakte hij gewond en moest per ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. De Edenaar was nog aanwezig en kon worden aangehouden.
De andere 23-jarige Edenaar zou zich met de aanhouding hebben bemoeid. Zo zou hij tegen een agent hebben geduwd. De agenten wilden ook deze Edenaar aanhouden, maar de man verzette zich. Na aanhouding bleek deze persoon een busje peperspray bij zich te hebben. Wie de mishandelde vrouw is, is nog niet duidelijk.
(025311/025308)

voor nadere informatie:
Persloket Bureau Communicatie
Politie Gelderland-Midden
026 376 3053
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » ma maart 08, 2010 9:32

Inderdaad is het me opgevallen dat er schoonheidsfoutjes gemaakt zijn waardoor het tijdschema uitliep en er onvoldoende informatie ter beschikking was. Wat mij opviel was dat het tijdschema op de kaartjes van de officials anders was dan in het info pakket. Tevens even nagerekend hoeveel tijd er was na kp1 om de boel om te bouwen naar 2 kp's. Slechts 10 minuten...

Dan maak je toch wel een grove inschattingsfout lijkt me zo. Ach, hopelijk leert men er van. Ik heb genoten ondanks de kou en de korte tijd die ik aanwezig kon zijn (tot KP3).

Oja Jack, het was voor jullie al langer bekend dat er niet meer in Veenendaal gereden kon worden, waarom dan toch de ondernemers aanschrijven?
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden