metisse schreef:¨Ton Van Spanje schreef:Welke was dat dan? Die van Wil Geraerds en Ton Landheer?metisse schreef:Onze wedstrijdauto was een Datsun 1200 Coupé
Teus Wijnbelt / Jan Pieterman
1973 tot ongeveer 75
Da's van voor mijn tijd
metisse schreef:¨Ton Van Spanje schreef:Welke was dat dan? Die van Wil Geraerds en Ton Landheer?metisse schreef:Onze wedstrijdauto was een Datsun 1200 Coupé
1973 tot ongeveer 75
Ton Van Spanje schreef:metisse schreef:¨Ton Van Spanje schreef:Welke was dat dan? Die van Wil Geraerds en Ton Landheer?metisse schreef:Onze wedstrijdauto was een Datsun 1200 Coupé
1973 tot ongeveer 75
Da's van voor mijn tijd
metisse schreef:Wat een luxe, onze cherry was serviceauto en vliegende chase in een.
Daar gingen we zelfs (een van de laatste keren) tijdens de SLS de Ardennen mee in. Was je zelfs in de serviceauto echt navigator want in bepaalde gedeelten van de Ardennen mocht je met de service niet komen.
Mooi om dat nog meegemaakt te hebben.
Onze wedstrijdauto was een Datsun 1200 Coupé, later nog de oude Coupé van Bijvelds toen zij met een 12Y gingen rijden.
metisse schreef:Ton Van Spanje schreef:metisse schreef:Poeh... das een goeie......
Ik weet het zo niet Ton maar misschien blijft deze vraag nog even broeien hier, kan ook nog wel eens aan Nico gaan vragen, heb je er een jaar of eventueel de wedstrijd bij?
Toen al een merkencup?
Goed lezen Matthy,![]()
Wedstrijd en jaartal staat in mijn vorige post. ELE 1977
Ik weet wel dat er ene Stephan (is de achternaam) ook met zo''n 1100 ti reed. Die herinner ik me iig van de Amac Rally 1976. Bertus van Lunteren was toen zijn navigator. Stephan reed later een Ascona A.
Het spatscherm van die 1100 waar Biesheuvel op staat op de foto die ik plaatste..., zou dat misschien hun serviceauto geweest zijn? Hij staat trouwens wel op M+Sen
Oeps.....![]()
![]()
(genoeg geoepst?)
Ik denk dat je gelijk hebt, ze hadden inderdaad een 1100 bestel en daar stond Biesheuvel de Graaf op. Dat was hun garage in Werkendam ,Chrysler Simca (later Talbot) dealer. Ik heb er in 79 / 80 nog gewerkt en stond de 1100 rallyauto al een tijdje werkeloos achter in het pand. Ze beproevden toen als goede dealer hun geluk op de rallypaden met een Horizon![]()
Wat een gigantische serviceteams natuurlijk, al was hun servicewagen groter dan waar ik mijn rallycarriere in begon, een Datsun Cherry station.
![]()
Meestal zette je de serviceauto op M en S-en dan had je ze tenminste bij je mocht dat onverhoopt nodig zijn voor de rallyauto.
Peer schreef:metisse schreef:Wat een luxe, onze cherry was serviceauto en vliegende chase in een.
Daar gingen we zelfs (een van de laatste keren) tijdens de SLS de Ardennen mee in. Was je zelfs in de serviceauto echt navigator want in bepaalde gedeelten van de Ardennen mocht je met de service niet komen.
Mooi om dat nog meegemaakt te hebben.
Onze wedstrijdauto was een Datsun 1200 Coupé, later nog de oude Coupé van Bijvelds toen zij met een 12Y gingen rijden.
Kan me Ieper nog herinneren waar de service net zo goed moest verkennen als de equipe om tijdig na elke proef klaar te kunnen staan.
Dat is overigens "slechts" 15 jaar geleden, 35 proeven, 400km KP in 2 dagen.
bulli schreef:Hoi Hans,
Sls op Assen was het toen niet vreselijk mistig?
bulli schreef:Dat was richting Hooghalen of Beilen
hans vermeer schreef:Ik heb een paar bladzijde terug gelezen dat er wat discussie was over de auto van Erik Wevers waar hij z'n mooie carriere mee begonnen is.
Ik weet alleen dat hij bij ons in Rotterdam op bezoek was in 1992 of 1993 met een Ascona.
Deze dus![]()
Hier in de achtervolging op een andere Ascona rijder![]()
Dat is Mark Steijger
En was er ook nog iemand die en GOLF-rijder zocht (Niet JB)
SLS 1981
Groet,
Hans
TWENGELTJE schreef:bulli schreef:Dat was richting Hooghalen of Beilen
Je haalt er twee door elkaar drikus
Op assen was later
In de mist was volgens mij de SLS, de wedstrijd werd toen afgelast
Het duurde twee uur om de proef op te ruimen voor dat we alle pennen en linten weer hadden gevonden
Ook de terugreis was tee uur van beilen naar hoogeveen en daar was de mist weg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten