WRC - ADAC Rallye deutschland

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » vr dec 18, 2009 17:21

Holkers schreef:Wat ik van MartijnS begrepen heb is dat er onenigheid is tussen de reclame uitingen tijdens de superspecials (die wil ISC bepalen) en dat het ISC hun 268765 trailers niet kwijt kunnen op de service van de rally. Aangezien de wedstrijd meetelt voor alle kampioenschappen staat deze al vol en daar past de iets te dikke kont van ISC niet meer bij ;)

Ja ok idd de superspecials dus niet alle proeven, nou ja zoals ik al zei ik zal het niet helemaal goed hebben begrepen, maar dat van de trailers op service had ik anders geïnterpreteerd, maar is het ISC nu de nieuwe promotor?????
Sjeik1981

Berichtdoor MartijnS » vr dec 18, 2009 17:24

Zijn ze al jaren.
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Hein » vr dec 18, 2009 18:53

Maar het nieuwe contract gaat per 1-1-2010 pas in en men is op dit moment niet blij met ISC binnen WRC. Ze hebben onder anderen de onderhandelingen met Eurosport naar de knoppen geholpen zodat WRC nu alleen maar op Motors TV te zien is.

Nu proberen ze de Duitsers een soort van wurgcontract door de neusgaten te duwen. Onder anderen om hun trailers op de service te kunnen krijgen. En daar is de Duitse organisatie niet blij mee en weigert te tekenen.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor marlous » za dec 19, 2009 10:17

Wij hebben in 2007 & 2008 op Landal Sonnenberg gecampeerd. Is goed te doen wat betreft afstand en tijd met naar de proeven en service rijden. Enne daar was t die jaren alles behalve vol dusse plek genoeg denk k :-)
marlous

Berichtdoor mmrizio » za dec 19, 2009 12:00

Hein schreef:Maar het nieuwe contract gaat per 1-1-2010 pas in en men is op dit moment niet blij met ISC binnen WRC. Ze hebben onder anderen de onderhandelingen met Eurosport naar de knoppen geholpen zodat WRC nu alleen maar op Motors TV te zien is.

Nu proberen ze de Duitsers een soort van wurgcontract door de neusgaten te duwen. Onder anderen om hun trailers op de service te kunnen krijgen. En daar is de Duitse organisatie niet blij mee en weigert te tekenen.

De afgelopen jaren was ISC wel betrokken, maar volgens mij geen promotor van het circus. Sinds het nieuwe contract staat de druk erop om de aandacht voor het WRC uit te bouwen. Hopelijk lukt het ze om een boel extra aandacht op de vooraanstaande nationale zenders te regelen, en zijn we niet alleen op MotorsTV aangewezen.

Ik kan me niet voorstellen dat de locatie voor de trailers breekpunt is. Ik las dat ze zich de reclame rechten toeeigenen voor de publieksproeven. Begrijpelijk vanuit het streven om wereldwijde media en reclamecontracten te verkopen* Maar ook begrijpelijk dat de Duitse organisatie van de rally die reclameruimte zelf wil/moet verkopen om het budget rond te krijgen.

Maurice

*Wel eens afgevraagd waarom je op TV wel de reclameborden ziet, en in het echt bijna nooit? Da's omdat de filmcrew met de organisatie afspraken maakt over waar ze gaan staan, en de organisatie daar ter plekke spandoeken ophangt! Op publieksproeven als Circus Maximus werkt dat anders...
mmrizio

Berichtdoor lange6 » za dec 19, 2009 12:08

ook regelmatiggezien dat de filmcrew zelf spandoeken meeneemt en dat ze daar 1 iemand voor bij hebben die ze ergens neerzet, zodat ze mooi in beeld staan en als ze dan weer gaan halen ze de doeken ook weer weg
lange6

Berichtdoor Sjeik1981 » za dec 19, 2009 12:56

Maar goed, die spandoeken zorgen er voor een groot deel wel voor dat de sport enigszins betaalbaar blijft qua inkom.

Want als je het afzet tegenover de formule1... Waar trouwens ook genoeg borden van de sponsors van het circus....
Sjeik1981

Berichtdoor Jan Willem » za dec 19, 2009 12:56

Inderdaad, tijdens de ochtendproef was er geen filmcrew en ook geen reclame, tijdens de herhaling 's middags kwam de crew en werden er borden geplaatst.
Overigens. Sinds de WRC-website een stuk uitgebreider is geworden in zijn multimedia, kijk ik nooit meer WRC op TV. Op de website kun je zien wat je wilt wanneer je wilt, en ik prefereer per definitie de Engelstalige commentator boven ieder ander. Reclame aan het begin van elk filmpje is wel een nadeel. Ik zou liever een betaald lidmaatschap van de website betalen (als het niet te gek is).
Jan Willem

Berichtdoor topsport » za dec 19, 2009 13:33

marlous schreef:Wij hebben in 2007 & 2008 op Landal Sonnenberg gecampeerd. Is goed te doen wat betreft afstand en tijd met naar de proeven en service rijden. Enne daar was t die jaren alles behalve vol dusse plek genoeg denk k :-)

Dan kan je beter in Trittenheim of Klussenrath beneden aan de Moesel op de camping gaan staan, dan hoef je die berg met 30 bochten niet elke keer op en af. (en nog goedkoper ook als Landal) :D
topsport

Berichtdoor GérardWRM » za dec 19, 2009 13:43

lange6 schreef:ook regelmatiggezien dat de filmcrew zelf spandoeken meeneemt en dat ze daar 1 iemand voor bij hebben die ze ergens neerzet, zodat ze mooi in beeld staan en als ze dan weer gaan halen ze de doeken ook weer weg

tijdens de Catalunyarally in Spanje zelfs gezien dat er hulpjes blad op de weg gooiden om een leuk "effect" te krijgen ,,,,, :shock:
GérardWRM

Berichtdoor richard ST » za dec 19, 2009 14:31

wij slaapen in neubrucke :wink:
goedkoop en goed hotel
richard ST

Berichtdoor gschutten » zo maart 07, 2010 16:43

Het tijdschema en de overzichtskaarten staan online
Going forward and backward like hell!!!
Last rally: Lausitz Rallye - www.gsautosport.nl - Next rally: Euregio Rally
gschutten

Berichtdoor ZZR Fan » zo maart 07, 2010 17:10

Dat wordt dus Moselland op vrijdag en Hermeskeil op zaterdag. En dan 's avonds weer op huis aan.

Trouwens is het nodig om die dure pakketten met toegangskaarten te kopen of kun je (goedkoper) kaarten bij de proef kopen?
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor steven16V » zo maart 07, 2010 18:09

:o terplekke kun je ook goedkopere kaarten krijgen volgens mij 5euro de kp.
steven16V

Berichtdoor RobinV-Rally » zo maart 07, 2010 18:12

€5? Lijkt mij niet, voor Ypres is dat al 9/KP
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden