En een Quatro
En Joost toch een S5?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wim Salabim schreef:
Waarom Sander, ben ik niet goed genoeg...
Reden van de advertentie: zie tekst op pand boven auto
joostkusters schreef:scoobyfreak04 schreef:Dat heb je met de legacy toch al.joostkusters schreef:Ik koop een vette historische wagen, die in nederland nog niet rond rijd.
okay, dan doen we het zo;
wie ziet me graag met een S5 rondrijden (Of ander wrc), of moet de legacy volgend jaar vaker op de rallypaden verschijnen????????????????
aan onze forum gangers de keuze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
joostkusters schreef:richard ST schreef:een s5 kost ook best nog wel wat geld,en ik denk niet dat je het red met een s5![]()
Dus als je nu een s5 koopt en je wint er meschien niets mee is het veel geld voor zo,n auto toch??
Ik hoef ook niet te winnen, ik ga voor het spectakel; zie http://www.youtube.com/watch?v=apnm-efu-rI
RobinV-Rally schreef:Wim Salabim schreef:
Waarom Sander, ben ik niet goed genoeg...
Reden van de advertentie: zie tekst op pand boven auto
Tuurlijk wel Wim! Maar de enige Evo X van het Para team die ik me kan herinneren is die van Noortje en Sander
Maar de tekst zegt me nog niet veel, er staat autobedrijf van hoof....
antoine schreef:Die evo lijkt wel op de evo die nu bij ons op de zaak staat...al is die niet meer zo wit.
Leo schreef:joostkusters schreef:scoobyfreak04 schreef:Dat heb je met de legacy toch al.joostkusters schreef:Ik koop een vette historische wagen, die in nederland nog niet rond rijd.
wie ziet me graag met een S5 rondrijden (Of ander wrc), of moet de legacy volgend jaar vaker op de rallypaden verschijnen????????????????
Ik zou denken lekker blijven rijden in die Legacy, is vele malen mooier en het geluid is werelds.
joostkusters schreef:Leo schreef:joostkusters schreef:scoobyfreak04 schreef:Dat heb je met de legacy toch al.joostkusters schreef:Ik koop een vette historische wagen, die in nederland nog niet rond rijd.
Ik zou denken lekker blijven rijden in die Legacy, is vele malen mooier en het geluid is werelds.
ivm een wedstrijd in duitsland heb ik in twente met de volledige uitlaat met full demping gereden, geen hond die wat gehoord heeft, veel te stil.
maar dat is uiteraard weer te veranderen
antoine schreef:Ja staat er al een aantal dagen/weken..
ps heb jij foto's van een test in de buurt van Hasselt?
antoine schreef:Ja die test bedoel ik. Ik ben vrijdag bij Gt autodinges geweest en die vertelde mij over zijn ritje in een evo.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten