Texture Richard Burns Rally

Alles over rally & race games

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor CoupeetjeJr » za nov 21, 2009 19:41

:D
Laatst bijgewerkt door CoupeetjeJr op za nov 21, 2009 19:45, in totaal 1 keer bewerkt.
HOE DWARSER HOE MOOIER

http://www.renotuning.nl
CoupeetjeJr

Berichtdoor RobinV-Rally » za nov 21, 2009 19:42

PatrickTwente schreef:
RobinV-Rally schreef: Ennuh downloaden is illegaal he :roll: :wink:

Ach op school staat er zoveel spellen op de pc's :P
Van zon leuke spaanse site kun je hem wel downloaden terminste is me op school wel gelukt.

Probeer eens een Torrent te zoeken
Als ICT-er of toekomstig ICT-er kan ik downloaden niet aanmoedigen he :twisted:

En graag gedaan Maikel, veel succes
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor PatrickTwente » za nov 21, 2009 19:46

gratis juegos

ook handige site.
Ach je moest eens weten hoeveel er bij ons op de afdeling word gedownload en gespeeld:p
PatrickTwente

Berichtdoor tiemen » za nov 21, 2009 19:53

SkaapProductions schreef:Dit maal gaat het om de Subaru Impreza S14, fijn ding :D

Thanks! Ik wist niet dat deze er al was, trouwens bij de bekende site (BHmotorsport) staat hij nog steeds niet.

Maar wat een pisbakken geluid zeg, is dat bij jou ook zo?
tiemen

Berichtdoor jord keuten » za nov 21, 2009 19:55

bij ons ook iedereen uit mijn klas heeft CMR 05 dank zij mij :lol:
Rallyfanteam "de bende rond Venray"

Afbeelding
jord keuten

Berichtdoor PatrickTwente » za nov 21, 2009 19:58

jord keuten schreef:bij ons ook iedereen uit mijn klas heeft CMR 05 dank zij mij :lol:

Als ik ons rijtje eens moet opnoemen.
dan ben nogwel even bezig.
Lang leve de USB Stick :)
PatrickTwente

Berichtdoor SkaapProductions » za nov 21, 2009 20:08

tiemen schreef:
SkaapProductions schreef:Dit maal gaat het om de Subaru Impreza S14, fijn ding :D

Thanks! Ik wist niet dat deze er al was, trouwens bij de bekende site (BHmotorsport) staat hij nog steeds niet.

Maar wat een pisbakken geluid zeg, is dat bij jou ook zo?

Ik zag hem daar ook niet staan, maar stuitte bij toeval op dit juweeltje ;)
Heb inmiddels al weer wat eigen tijden verbroken, en het idee dat het nog veel harder kan.

Wat betreft het geluid, klopt helemaal. Zijn zat sound updates te vinden, maar elke die ik vind voor een S12 of 14 zijn allemaal bagger.
Dus ik doe het maar met de mindere van een S12. Past altijd nog beter dan het geluid van een jankende S1600 :roll:
Afbeelding
SkaapProductions

Berichtdoor duco234 » zo nov 22, 2009 9:41

saai999 schreef:
duco234 schreef:
duco234 schreef:
saai999 schreef:
duco234 schreef:
saai999 schreef:Ik ben bezig met de S12 van Dennis Kuipers, maar ik ben ook nog veel dingen tegelijk aan het doen dus het licht een klein beetje stil.
Ik ben ook van plan aan de nieuwe focus van Van Merksteijn te beginnen maar dit kan dus nog ff duuren :wink:

Thomas, waar kan ik de Van Eldik Subaru LG Amsterdam rallysprint downloaden, vanaf BHMotorsport lukt het niet meer?

Vanaf mijn eigen site :wink:
Klik hier om naar de site te gaan
Dan moet je ff op downloads klikken :wink:

Oke bedankt, heb net even die auto gedownload en geprobeerd om deze in het spel te selecteren maar helaas is de eerste poging mislukt. In het readme file staat "Backup your original files and copy this files into .../RBR/Cars/IMPREZA06" en daar word ik niet echt veel wijzer van.
Ik heb dus de map IMPREZA06 onder Cars aangemaakt en de map "textures" en de 5 ini bestanden daar geplaatst maar zoals gezegd in het spel zie ik niets.
Tot nu toe heb ik nergens een duidelijke uitleg gevonden hoe je zo'n skin moet installeren maar ik zoek nog even verder.

Ik las trouwens in je gastenboek dat er meer mensen met dat probleem kampen, misschien een idee om een soort installatiehandleiding op je site te zetten, met screenshots en zo :) ...tis maar 'n idee

heb je wel eerst de Subaru Impreza WRC 06 er in gezet, dus de auto zelf?
Als je dat hebt gedaan, moet je gewoon de bestanden van de skin in de impreza06 folder plakken.

Gisteren ook nog de nederlanse pacenotes proberen te installeren
Staat mooi stap voor stap omschreven hoe je het moet doen en alles gebeurd ook zoals het er staat,
als ik daarna het spel wil starten springt ie na het introfilmpje terug naar het bureaublad dus nu heb ik weer opnieuw moeten installeren.
Maar goed, eerst die Subaru want ook dat lukt nog niet, even wat ik nu gedaan heb om die van eldik subaru te kunnen rijden, stap voor stap:

1 RBR geinstalleerd (bij mij in "D:\RBR")
2 Map aangemaakt "D:\RBR\Cars\Impreza06"
3 Map aangemaakt "D:\RBR\IMPREZA SKIN THOMAS KRAMER"
4 Het gedowload RAR bestand uitgepakt in "D:\RBR\IMPREZA SKIN THOMAS KRAMER"
5 In de map "D:\RBR\IMPREZA SKIN THOMAS KRAMER" staat nu de submap "Mark van Eldik LG Rallysprint 2008"
6 In deze submap zie ik weer een submap met de naam "Van Eldik for RBR", verder nog een jpg bestand en een readme bestand
7 De inhoud van de submap "Van Eldik for RBR" (dat is de map "textures" en 5 config. bestanden) kopieer ik naar "D:\RBR\Cars\Impreza06"
8 Nu start ik het spel op
9 Als profielnaam gebruik ik MULLIGATAWNY, zoals je wellicht weet is dit de cheatcode voor alle auto's en tracks
10 Als ik nu QUICK RALLY selecteer zie ik alleen de standaard auto's van het spel.

Waar doe ik iets verkeerd?
duco234

Berichtdoor pedduhwick » zo nov 22, 2009 14:21

Klopt je ziet altijd de standaard auto's dit kun je wel veranderen maar dan moet je een pack downloaden ofzo. Als je bij Quick Rally nu gaat rijden met de Impreza 03 dan rijd je met de 06 :wink:
pedduhwick

Berichtdoor duco234 » ma nov 23, 2009 20:24

pedduhwick schreef:Klopt je ziet altijd de standaard auto's dit kun je wel veranderen maar dan moet je een pack downloaden ofzo. Als je bij Quick Rally nu gaat rijden met de Impreza 03 dan rijd je met de 06 :wink:

Ik zie dus idd de standaard auto's en als ik de Impreza '03 selecteer is het ook de Impreza '03 en niet de Mark van Eldik Subaru.
Ergens zit dus iets fout maar waar?
duco234

Berichtdoor saai999 » ma nov 23, 2009 22:33

heb je wel eerst de auto zelf erin gezet?
DEZE dus
saai999

Berichtdoor duco234 » di nov 24, 2009 19:32

saai999 schreef:heb je wel eerst de auto zelf erin gezet?
DEZE dus

Ja nu is het gelukt Thomas bedankt!

Ik had even niet door dat je eerst die 2006 Impreza moest installeren, ik dacht dat het gedownloade bestand van jouw website compleet met auto was. Maar nu is het duidelijk dus, kan ik weer verder met die Nederlandse pacenotes want dan lijkt me ook wel apart, nog nooit een rally-game tegengekomen die dat ook had dus hopelijk krijg ik het werkend.

Mooi modelling werk trouwens die skin!
duco234

Berichtdoor jjrallyteam » di nov 24, 2009 19:52

hoi, heb het spel op me pc geinstalleerd en opgeslagen maar als ik hem nu opstart. krijg ik een melding dat hij de cdrom niet kan vinden. waar licht dit aan.
jjrallyteam

Berichtdoor Wolter » di nov 24, 2009 19:57

jjrallyteam schreef:hoi, heb het spel op me pc geinstalleerd en opgeslagen maar als ik hem nu opstart. krijg ik een melding dat hij de cdrom niet kan vinden. waar licht dit aan.

Cd-rom in de cd-speler doen? :)
Of een legale versie kopen.
Wolter

Berichtdoor PatrickTwente » di nov 24, 2009 20:07

Even Vraagje

Moet je als je weversfocus wil rijden moet je dan eerst de focus downloaden en dan de skin?
Krijg nu steeds een error als ik de skin van wevers in het spel probeer te zetten.
PatrickTwente

VorigeVolgende

Keer terug naar Games