Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickTwente schreef:RobinV-Rally schreef: Ennuh downloaden is illegaal he![]()
Ach op school staat er zoveel spellen op de pc's![]()
Van zon leuke spaanse site kun je hem wel downloaden terminste is me op school wel gelukt.
SkaapProductions schreef:Dit maal gaat het om de Subaru Impreza S14, fijn ding
jord keuten schreef:bij ons ook iedereen uit mijn klas heeft CMR 05 dank zij mij
tiemen schreef:SkaapProductions schreef:Dit maal gaat het om de Subaru Impreza S14, fijn ding
Thanks! Ik wist niet dat deze er al was, trouwens bij de bekende site (BHmotorsport) staat hij nog steeds niet.
Maar wat een pisbakken geluid zeg, is dat bij jou ook zo?
saai999 schreef:duco234 schreef:duco234 schreef:saai999 schreef:duco234 schreef:saai999 schreef:Ik ben bezig met de S12 van Dennis Kuipers, maar ik ben ook nog veel dingen tegelijk aan het doen dus het licht een klein beetje stil.
Ik ben ook van plan aan de nieuwe focus van Van Merksteijn te beginnen maar dit kan dus nog ff duuren
Thomas, waar kan ik de Van Eldik Subaru LG Amsterdam rallysprint downloaden, vanaf BHMotorsport lukt het niet meer?
Vanaf mijn eigen site![]()
Klik hier om naar de site te gaan
Dan moet je ff op downloads klikken
Oke bedankt, heb net even die auto gedownload en geprobeerd om deze in het spel te selecteren maar helaas is de eerste poging mislukt. In het readme file staat "Backup your original files and copy this files into .../RBR/Cars/IMPREZA06" en daar word ik niet echt veel wijzer van.
Ik heb dus de map IMPREZA06 onder Cars aangemaakt en de map "textures" en de 5 ini bestanden daar geplaatst maar zoals gezegd in het spel zie ik niets.
Tot nu toe heb ik nergens een duidelijke uitleg gevonden hoe je zo'n skin moet installeren maar ik zoek nog even verder.
Ik las trouwens in je gastenboek dat er meer mensen met dat probleem kampen, misschien een idee om een soort installatiehandleiding op je site te zetten, met screenshots en zo...tis maar 'n idee
heb je wel eerst de Subaru Impreza WRC 06 er in gezet, dus de auto zelf?
Als je dat hebt gedaan, moet je gewoon de bestanden van de skin in de impreza06 folder plakken.
pedduhwick schreef:Klopt je ziet altijd de standaard auto's dit kun je wel veranderen maar dan moet je een pack downloaden ofzo. Als je bij Quick Rally nu gaat rijden met de Impreza 03 dan rijd je met de 06
saai999 schreef:heb je wel eerst de auto zelf erin gezet?
DEZE dus
jjrallyteam schreef:hoi, heb het spel op me pc geinstalleerd en opgeslagen maar als ik hem nu opstart. krijg ik een melding dat hij de cdrom niet kan vinden. waar licht dit aan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten