Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:mooi hoor, maar niet echt origineel...
Is het nu dat iedereen met een camera een jaaroverzicht gaat brengen.
WRC fan schreef:Mooi toch nu kan iedereen kiezen welke jaaroverzicht hij wil kopen. Hoe meer jaaroverzichten hoe beter zou ik zeggen.
Cinq-Power schreef:WRC fan schreef:Mooi toch nu kan iedereen kiezen welke jaaroverzicht hij wil kopen. Hoe meer jaaroverzichten hoe beter zou ik zeggen.
Kast moet ook vol
WRC fan schreef:Cinq-Power schreef:WRC fan schreef:Mooi toch nu kan iedereen kiezen welke jaaroverzicht hij wil kopen. Hoe meer jaaroverzichten hoe beter zou ik zeggen.
Kast moet ook vol
Dat is waar, maar de portemenee niet leeg.Ik ga dus maar voor één jaaroverzicht. Zal die van Joost wel worden.
Pruttel schreef:WRC fan schreef:Cinq-Power schreef:WRC fan schreef:Mooi toch nu kan iedereen kiezen welke jaaroverzicht hij wil kopen. Hoe meer jaaroverzichten hoe beter zou ik zeggen.
Kast moet ook vol
Dat is waar, maar de portemenee niet leeg.Ik ga dus maar voor één jaaroverzicht. Zal die van Joost wel worden.
Je doet alsof het een gewoonte is.
WRC fan schreef:Cinq-Power schreef:WRC fan schreef:Mooi toch nu kan iedereen kiezen welke jaaroverzicht hij wil kopen. Hoe meer jaaroverzichten hoe beter zou ik zeggen.
Kast moet ook vol
WILS SPORT schreef:WRC fan schreef:Cinq-Power schreef:WRC fan schreef:Mooi toch nu kan iedereen kiezen welke jaaroverzicht hij wil kopen. Hoe meer jaaroverzichten hoe beter zou ik zeggen.
Kast moet ook vol
Ik spaar al jaren de meeste jaaroverzichten, mooi om na jaren nog eens terug te zien, zeker als je er zelf op staat. (Hint naar de makers)
Beetje kort door de bocht, Armand. Dat zou je dan ook kunnen zeggen van alle filmpjes die na iedere rally of rallysprint worden getoond. Na de eerste film die gepost wordt is dus niemand meer origineel?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast