Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Ik zie dat Rorhl is uitgenodigd, rijdt hij dan ook? Dat zou wel megavet zijn namelijk!
P2000 schreef:Inmiddels hebben we een aantal interessante toezegging wat betreft auto's uit heden en verleden en hebben een aantal toppers hun interesse getoond voor het evenement.
Amazone schreef:P2000 schreef:Inmiddels hebben we een aantal interessante toezegging wat betreft auto's uit heden en verleden en hebben een aantal toppers hun interesse getoond voor het evenement.
Mis ik Björn Waldegard in het rijtje?
Zou erg gaaf zijn om hem samen met Walter Röhrl te zien rijden in Nederland!!!
Amazone schreef:P2000 schreef:Inmiddels hebben we een aantal interessante toezegging wat betreft auto's uit heden en verleden en hebben een aantal toppers hun interesse getoond voor het evenement.
Berto schreef:Amazone schreef:P2000 schreef:Inmiddels hebben we een aantal interessante toezegging wat betreft auto's uit heden en verleden en hebben een aantal toppers hun interesse getoond voor het evenement.
Waldegard?
Is dat niet een bekende autocrosser ofzo??![]()
Zou ik wel eens van dichtbij willen zien rijden..........
Berto schreef:Waldegard?
Is dat niet een bekende autocrosser ofzo??![]()
Zou ik wel eens van dichtbij willen zien rijden..........
P2000 schreef:misschien heeftie nog wel mooi herinneringen om te vertellen,over een mooie dag in de Eifel in mercedes van een stel hollanders![]()
MisterTwo schreef:Hulde voor dit evenement! Ik ben in ieder geval van plan om te komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten