Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ceesford schreef:gewoon met de motor gaan, geen last van files en je parkeert altijd helemaal vooraan ( bij de patatboer ! )
iedereen mucho plezier !
Sjeik1981 schreef:ceesford schreef:gewoon met de motor gaan, geen last van files en je parkeert altijd helemaal vooraan ( bij de patatboer ! )
iedereen mucho plezier !
Met bromma is wel meest relax, maar je hebt ook altij völle met te slepen.
Dus toch moar de auto
Jongens tot zoaterdag
mvanzadel schreef:mafiabaas101 schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Radio barneveld zal wel updates doen. maar staat niet in het teken van de rally.. dit doen ze niet meer omdat het er volgens hun te weinig luisteraars zijn
ach ik denk dan.. volgens mij luistert er meer rallyvolk dan dat er normaal naar radio barneveld luistert.. maar oke
Volgens mijn bronnen uit de wandelgangen heeft het er juist meer mee te maken dat de communicatie met de wedstrijdleiding niet zo geweldig is. En dat is voor een radiozender niet echt handig als je een uur geen informatie hebt.
Bovendien, zie ik in hun programmering, is er op dat moment een gewoon sportprogramma met (volgens die website) ook regelmatig live voetbal: daar zal ongetwijfeld naar geluisterd worden door anderen.
Groetjes,
Martin van Zadel
Voorthuizen, NL
mafiabaas101 schreef:wat is dat nu voor vraag.. tuurlijk niet die kun je gewoon kopen bij een pakketje
MisterTwo schreef:mafiabaas101 schreef:wat is dat nu voor vraag.. tuurlijk niet die kun je gewoon kopen bij een pakketje
hè hè dat snap ik ook, maar ik kies liever nu al waar ik ga staan,hoe laat en welke proef dan dat ik het die dag (zonder TomTom en Google Maps) ter plekke moet gaan verzinnen..
kraats schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Die wandelgangen van jouw zijn rijp voor de sloop.![]()
Radio Barneveld heeft altijd bewust naast de communicatie wagen van de organisatie gestaan. Zij hadden dus alle informatie uit de eerste hand kunnen hebben. Waar haal je in vredesnaam dit soort onzin vandaan, [edit:Holkers]Theo, laatste keer dat je iemand op leeftijd aanvalt! Alsof jij (als oudere man) alleen maar zinnige dingen zegt[/edit]
Er is volgens mij niet 1 organisatie die zo'n mogelijkheid bied.
Zo weer een fabeltje de wereld uit,... Volgende?
mvanzadel schreef:kraats schreef:mark beunk schreef:is er in barneveld ook live rallyradio?:?:
Die wandelgangen van jouw zijn rijp voor de sloop.![]()
Radio Barneveld heeft altijd bewust naast de communicatie wagen van de organisatie gestaan. Zij hadden dus alle informatie uit de eerste hand kunnen hebben. Waar haal je in vredesnaam dit soort onzin vandaan, [edit:Holkers]Theo, laatste keer dat je iemand op leeftijd aanvalt! Alsof jij (als oudere man) alleen maar zinnige dingen zegt[/edit]
Er is volgens mij niet 1 organisatie die zo'n mogelijkheid bied.
Zo weer een fabeltje de wereld uit,... Volgende?
Excuus, m'n "bronnen" bleken niet zulke betrouwbare bronnen te zijn, iemand die er zelfs nog nooit is geweest of nog grappiger: iemand die niet eens de rally kent. Beter informeren voortaan.
Groetjes,
Martin van Zadel
Voorthuizen
Ned rally schreef:Voor de liefhebbers en overige geinteresseerden:
Deelnemerslijst is online!
Sander D. schreef:MisterTwo schreef:mafiabaas101 schreef:wat is dat nu voor vraag.. tuurlijk niet die kun je gewoon kopen bij een pakketje
hè hè dat snap ik ook, maar ik kies liever nu al waar ik ga staan,hoe laat en welke proef dan dat ik het die dag (zonder TomTom en Google Maps) ter plekke moet gaan verzinnen..
Je zult gewoon geduld moeten hebben totdat iedere rallyorganisatie (hopelijk) het voorbeeld van TwenteRally volgt en de mogelijkheid biedt de pakketjes online te bestellen. Tot die tijd is het voor de mensen die niet uit de omgeving komen aanklooien ...
FerryB schreef:Ned rally schreef:Voor de liefhebbers en overige geinteresseerden:
Even een vraagje (voor de mensen die dichter op de organisatie zitten)
Of gewoon voor de forummers die het toevallig weten![]()
Nu het zo'n lekker weertje buiten is, En zaterdag word![]()
Vraag ik me af of het onverhard op de pasdijk nog wel doorgaat.
En de eventuele andere stroken onverhard op de andere proeven.
Ik ben er namelijk vaker geweest (pasdijk) dat ze het parkoer aangepast hadden voor de regen die de dagen ervoor gevallen was.
En zou niet graag weer voor een verassing komen te staan aanstaande zaterdag![]()
Dus graag voor degene die hier meer over kunnen vertellen,
Gooi het in de groep A.U.B.![]()
Alvast bedankt, ...........Greets Ferry, ...
FerryB schreef:Ned rally schreef:Voor de liefhebbers en overige geinteresseerden:
Even een vraagje (voor de mensen die dichter op de organisatie zitten)
Of gewoon voor de forummers die het toevallig weten![]()
Nu het zo'n lekker weertje buiten is, En zaterdag word![]()
Vraag ik me af of het onverhard op de pasdijk nog wel doorgaat.
En de eventuele andere stroken onverhard op de andere proeven.
Ik ben er namelijk vaker geweest (pasdijk) dat ze het parkoer aangepast hadden voor de regen die de dagen ervoor gevallen was.
En zou niet graag weer voor een verassing komen te staan aanstaande zaterdag![]()
Dus graag voor degene die hier meer over kunnen vertellen,
Gooi het in de groep A.U.B.![]()
Alvast bedankt, ...........Greets Ferry, ...
MisterTwo schreef:Sander D. schreef:MisterTwo schreef:mafiabaas101 schreef:wat is dat nu voor vraag.. tuurlijk niet die kun je gewoon kopen bij een pakketje
Je zult gewoon geduld moeten hebben totdat iedere rallyorganisatie (hopelijk) het voorbeeld van TwenteRally volgt en de mogelijkheid biedt de pakketjes online te bestellen. Tot die tijd is het voor de mensen die niet uit de omgeving komen aanklooien ...
Ja hopelijk wordt dat voorbeeld gevolg (of iets per post opsturen als je bang bent voor digitale verspreiding). En die 10 euro gaat het niet om, dat geld is de organisatie van harte gegund...
Dus aan de organisatie: klant is koning! Je wil de rallysport toegankelijk maken toch???
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten