Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
richard ST schreef:Dat moest wel ook hé als je ook nog 2 focus wrc en 2 s14 hebt en de porsche
lennartrally schreef:richard ST schreef:Dat moest wel ook hé als je ook nog 2 focus wrc en 2 s14 hebt en de porsche
dat dacht ik ook al wat moet die er met zoveel is wel cool natuurlijk maar zie ze liever op de rallypaden alemaal tegelijk dan dat ze er staan in de schuur
TWENGELTJE schreef:lennartrally schreef:richard ST schreef:Dat moest wel ook hé als je ook nog 2 focus wrc en 2 s14 hebt en de porsche
dat dacht ik ook al wat moet die er met zoveel is wel cool natuurlijk maar zie ze liever op de rallypaden alemaal tegelijk dan dat ze er staan in de schuur
Er zijn wel meer mensen die auto`s verzamelen
tommeke_B schreef:Ik vind dat Huzink de Celica veel meer onder controle lijkt te hebben dan de Fabia, misschien beleeft hij er meer fun aan ook?
Hein schreef:tommeke_B schreef:Ik vind dat Huzink de Celica veel meer onder controle lijkt te hebben dan de Fabia, misschien beleeft hij er meer fun aan ook?
Ik weet wel zeker van niet. Gert vindt dat er in de Skoda veel meer rust in de auto is, waardoor hij steeds harder kan gaan. Hij vind echter ook dat de Skoda echt een auto is waar je aan moet wennen.
Waarom zou je dat in Hellendoorn doen.(niets ten nadele van Hellendoorn hoor)Henry schreef:TWENGELTJE schreef:lennartrally schreef:richard ST schreef:Dat moest wel ook hé als je ook nog 2 focus wrc en 2 s14 hebt en de porsche
kan hij ze een keer ter beschiking stelen aan Kevin en Hans voor de Helendoorn Rally![]()
briljant schreef:Waarom zou je dat in Hellendoorn doen.(niets ten nadele van Hellendoorn hoor)Henry schreef:TWENGELTJE schreef:lennartrally schreef:richard ST schreef:Dat moest wel ook hé als je ook nog 2 focus wrc en 2 s14 hebt en de porsche
kan hij ze een keer ter beschiking stelen aan Kevin en Hans voor de Helendoorn Rally![]()
Als je wilt dat ze opvallen dan moet het in een WK evenement zijn.
ZZR Fan schreef:Dat hij de Oberhehe met de Celice rijdt heeft (denk ik) eerder te maken met het type wedstrijd dan dat hij de Fabia zat is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast