Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB schreef:afgezien het feit dat zo n kop niet mag
is er in NL uberhaubt nog een legale kadet manta of ascona???
Geloof niet dat er nog maar 1 rijd met een 2.0 blok
Vrij programmeerbaar zoals de Koch Kadet
Hadden ze dat in begin 80 ook al
whity schreef:MartijnB schreef:afgezien het feit dat zo n kop niet mag
is er in NL uberhaubt nog een legale kadet manta of ascona???
Geloof niet dat er nog maar 1 rijd met een 2.0 blok
Vrij programmeerbaar zoals de Koch Kadet
Hadden ze dat in begin 80 ook al
Wat maak je je toch druk je hebt 4 wielaandrijving en turbo iets wat de Opels niet hebben, en die van jou is toch ook vrij programmeerbaar en nog kun je ze niet bijhouden
Lejan schreef:Als hij z'n restrictor er uit gooit ( is een veel kleinere aanpassing dan een afgezaagde cilinderkop) heeft hij daar geen moeite mee ,maar dat mag ook niet volgens de regels.
Mark Verhoeven schreef:Lejan schreef:Als hij z'n restrictor er uit gooit ( is een veel kleinere aanpassing dan een afgezaagde cilinderkop) heeft hij daar geen moeite mee ,maar dat mag ook niet volgens de regels.
Is dat een nieuwe regel??? Ik doe mee!!!
Mark Verhoeven schreef:Lejan schreef:Als hij z'n restrictor er uit gooit ( is een veel kleinere aanpassing dan een afgezaagde cilinderkop) heeft hij daar geen moeite mee ,maar dat mag ook niet volgens de regels.
Is dat een nieuwe regel??? Ik doe mee!!!
whity schreef:MartijnB schreef:afgezien het feit dat zo n kop niet mag
is er in NL uberhaubt nog een legale kadet manta of ascona???
Geloof niet dat er nog maar 1 rijd met een 2.0 blok
Vrij programmeerbaar zoals de Koch Kadet
Hadden ze dat in begin 80 ook al
Wat maak je je toch druk je hebt 4 wielaandrijving en turbo iets wat de Opels niet hebben, en die van jou is toch ook vrij programmeerbaar en nog kun je ze niet bijhouden
RallyeRichard schreef:Kan er misschien een apart topic komen over het al dan niet legaal of conform homologatie zijn van bepaalde motoren?
Ik wou hier mijn ei kwijt over de Nissan 350Z gastenauto op bio-methanol die we bij Bas Koeten Racing voor de cup aan het bouwen zijn en over mijn Golf Rallye die ik ga ombouwen om er volgend jaar een paar sprints mee te gaan rijden. Maar blijkbaar gaat dit topic over heel iets anders dan de titel doet vermoeden...
G33R7 schreef:MartijnB schreef:nee
is er ooit een kadet manta of ascona ( uitzondering een echte 400)
Gehomologeerd geweest met een 2,4 of een 2,4 16v?----> met afgezaagde 24v kop
was jou oude clio ook legaal met megane draagarmen?
G33R7 schreef:MartijnB schreef:nee
is er ooit een kadet manta of ascona ( uitzondering een echte 400)
Gehomologeerd geweest met een 2,4 of een 2,4 16v?----> met afgezaagde 24v kop
was jou oude clio ook legaal met megane draagarmen?
djgando schreef:RallyeRichard schreef:Kan er misschien een apart topic komen over het al dan niet legaal of conform homologatie zijn van bepaalde motoren?
Ik wou hier mijn ei kwijt over de Nissan 350Z gastenauto op bio-methanol die we bij Bas Koeten Racing voor de cup aan het bouwen zijn en over mijn Golf Rallye die ik ga ombouwen om er volgend jaar een paar sprints mee te gaan rijden. Maar blijkbaar gaat dit topic over heel iets anders dan de titel doet vermoeden...
Dat wilde ik dus ook graag horen, dan mensen daad werkelijk ook bezig zijn met een auto op te bouwen. Word moe van dat gelul over kopjes en schoteltjes, lekker belangrijk. Het is aan de TC om te bepalen wat wel en niet door de beugel kan. Klaar.....
met vriendelijk groet,
Martijn ter Boo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten