Frank van Velsen schreef:Wou toch even reageren op mensen als de heer van den Bergh die denkt overal verstand van te hebben en iedereen te kennen! , Nou ik hoor hem alleen maar veelal onzin uitkramen en over onderwerpen praten waar hij bij toeval wel eens de klepel heeft horen luiden!!
Laten we blij wezen dat er zulke inovatieve mensen zijn die de groep y auto's op dit niveau aan de praat houden en er echt alle moeite voor doen om hem echt zo goed mogelijk volgens homologatie te bouwen, het is echt de intensie dat deze mensen volgens homologatie te werk gaan!!
Maar ze zijn niet roomser dan de paus
Je mag reageren, jammer dat je niet weet waar deze klepel vandaan komt noch de historie van de bewuste persoon en zijn familie kent. Ook jij kan posten wat je wil, een 24v kop ingekort naar een 16v kop is nergens terug te vinden in de homologatie van een c-kadett. Indien je zeker weet van wel, mag je het me aantonen. Verschil is wel dat ik je duidelijk aan kan tonen dat het niet in de homologatie is opgenomen.
Kijk maar eens naar de maatvoering van de kleppen.
Om 1 stukje van jezelf in een quote op te nemen: zo goed mogelijk volgens homologatie...
Zo goed mogelijk is dus niet helemaal.