Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Jasper 7e, Piepers 17e, Moree 22e en Braat 24e. Mooie resultaten voor onze Nederlanders!
ZZR Fan schreef:De S2000 zijn leuke auto's met een fantastische look, maar het droge lijntjes rijden bevalt me totaal niet. Om dan net als gisteravond een keer een VD Heuvel tussendoor te zien lucht toch wel op.
Campos schreef:Wel leuk trouwens dat zelfs de verbindingsroute van Jasper live te zien was op tv
En heul lang op de proef, >5 minuten live onboard met ontzettend veel credits van de Engelse commentatoren over zijn prestatie!
Codieo schreef:Absoluut mee eens, had hoog gespannen verwachtingen, maar ben gister toch een beetje met een kater naar huis gegaan. Doe mij maar een wedstrijd met wat WRC-geweld en lekker veel (achterwielaangedreven) spektakel. Dus ja....... Volgend jaar zit ik in Hardenberg!
MartijnS schreef:Codieo schreef:Absoluut mee eens, had hoog gespannen verwachtingen, maar ben gister toch een beetje met een kater naar huis gegaan. Doe mij maar een wedstrijd met wat WRC-geweld en lekker veel (achterwielaangedreven) spektakel. Dus ja....... Volgend jaar zit ik in Hardenberg!
Wij ook, eerste 2 proeven vielen tegen, gelukkig maakten de laatste 3 het op zich nog wel goed, maar denk niet dat we volgend jaar weer terug gaan
Campos schreef:Wel leuk trouwens dat zelfs de verbindingsroute van Jasper live te zien was op tv
En heul lang op de proef, >5 minuten live onboard met ontzettend veel credits van de Engelse commentatoren over zijn prestatie!
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.JoostS schreef:Mijn video van Ieper is online!
Zoals altijd te downloaden op www.Rallymedia.nl -> Video -> Ypres Westhoek Rally.
En natuurlijk op Youtube te bekijken in HD kwaliteit: Klik hier
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten