Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Daar snappen ze het tenminste.stefan van houten schreef:In Ieper heb je twee klassementen, je hebt een apart klassement voor de S2000 en je hebt het standaard gr N klassement. De RACB heeft dat speciaal gedaan voor de Belgische gr N rijders, anders hadden ze geen kans op punten.
dennis tragter schreef:Wim schreef:Ik denk dat Jasper uiteraard wel de snelste zal zijn in Groep N, maar algemeen dat hij er niet aan te pas komt tegen de snelste S2000's.
Ik schat dat hij rond de 8ste plaats gaat eindigen. Natuurlijk hoop ik dat hij nog iets hoger gaat eindigen, want ik zie véél liever een Groep N dan zo'n S2000.
kijk eerst eens op de start lijst dan zul je zien dat de S2000 ook allemaal N4 zijn dus als jasper 8e wordt en eerste groep N dan wil ik wel eens zien wat er dan nog voor moet eindigen
briljant schreef:Daar snappen ze het tenminste.stefan van houten schreef:In Ieper heb je twee klassementen, je hebt een apart klassement voor de S2000 en je hebt het standaard gr N klassement. De RACB heeft dat speciaal gedaan voor de Belgische gr N rijders, anders hadden ze geen kans op punten.
Erik de Wild schreef:Morgen de afreis naar Ypres....het gaat eindelijk beginnen!
Morgen documenten en GPS halen, dinsdag+woensdag verkennen, donderdag technische keuring/documenten controle en shakedown, vrijdag en zaterdag RALLY! en......zondag weer naar huis.
Gaat een eneverende week worden en het hele team heeft er zin in.
Ik wens alle Nederlandse deelnemers succes!
Groet Erik de Wild
EvoV6 schreef:Wij gaan ook zeker weer volgende week!
Ben heel benieuwd of Jasper iets in de buurt kan komen van de S2000's!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten