Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
official No. 27768 schreef:Buitenzijde microfoon deels met iets geluidsdempend afschermen?
Sponsor schreef:Gister de bak eronder gezet en proef gereden.Tevens de Peltor opnieuw opgebouwd met de blauwe aan de bestuurder kant....probleem opgelost!!!
Ach het leven kan zo simpel zijn![]()
AC schreef:Misschien dat iemand het al gebruikt...
Bij ons zit er in de verkenauto geen tripmaster. En door dat het een leaseauto is en de verken-auto nog wel eens van gedaante wil wisselen is dit inbouwen ook geen optie.
Nu ben ik op zoek naar een 'tripmaster' programmaatje voor op m'n PDA (WM6) met ingebouwde GPS-ontvanger (HTC p3300). Heb al wat dingen gevonden via google etc, maar dat werkt niet echt top.
Het zou fijn zijn als de dagteller makkelijk te 'nullen' is.
Iemand ervaring?
AC schreef:Misschien dat iemand het al gebruikt...
Bij ons zit er in de verkenauto geen tripmaster. En door dat het een leaseauto is en de verken-auto nog wel eens van gedaante wil wisselen is dit inbouwen ook geen optie.
Nu ben ik op zoek naar een 'tripmaster' programmaatje voor op m'n PDA (WM6) met ingebouwde GPS-ontvanger (HTC p3300). Heb al wat dingen gevonden via google etc, maar dat werkt niet echt top.
Iemand ervaring?
Wolter schreef:AC schreef:Misschien dat iemand het al gebruikt...
Iemand ervaring?
Tripmaster op een pda is denk ik net zo makkelijk (of lastig) als gewoon de dagteller van de auto indrukken bij een bocht. Tripmaster is wel nauwkeurig, snap ik, maar de afstand is ook deels een gevoelswaarde (100 of 120 meter doet er niet heel erg veel toe en die afstand is met het oog goed in te schatten).
Maar om nog antwoord te geven: Ik ken zo'n extern programma daarvoor niet. Zit volgens mij trouwens wel standaard in m'n nokia ingebouwd.
Campos schreef:AC schreef:Misschien dat iemand het al gebruikt...
Iemand ervaring?
Dit al geprobeerd?
http://www.webazar.org/tomtom/tripmaster.php?lang=uk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten