michel uit berg schreef:mantaboy schreef:michel uit berg schreef:mantaboy schreef:michel uit berg schreef:mantaboy schreef:Dan mag Michel ook het verhaal van zijn uitstapje vertellen en hoe hij daarna toch de finish van de proef haalde.
huh? waar gaat dit over? ohhh uhh iets met aandrijfas soms![]()
Rallycorsa en "normale" Corsa.![]()
help me eens effe?
Rally in Belgie en jij rijd de sloot in net voorbij het punt waar Maurice met de straat Corsa staat te kijken, Maurice rijd terug om je te helpen en trekt je uit de sloot waarna er 2 Corsa's tegelijk over de finish komen, echter was de verbazing aan de finish groot omdat er maar 1 Corsa met startnummer was.![]()
uhmmm dat verhaal klopt niet helemaal, wij waren aan het servicen voor roger ubaghs. Maurice met corsa en ik met een ouwe kadett als chase vol met onderdelen. Maar idd hekken aan de kant met 2 auto's over de proef op de bumper van een deelnemer......moest ook want we kenden de weg niet. gestopt, roger uit greppel gehaald en naar de finisch met 3 auto's achter elkaar
![]()
waarvan er maar 1 was met nummer.
Hahahahaha,
Schitterend verhaal! Jullie zouden eens een boek moeten schrijven. Ik denk niet dat ik nog bijkom van het lachen!