Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Dat ben ik helemaal met je eens Wim,wim scholman schreef:van mij mogen er gt auto`s komen.
als er geen porsche`s mogen komen dan ook geen nissan cup.
is ook een gt cup anders wordt er met twee maten gemeten
en ook geen snijers en van woensel meer in nederland.
jammer dat de heren een mooie auto willen verbannen uit de rallysport.
wim scholman schreef:van mij mogen er gt auto`s komen.
als er geen porsche`s mogen komen dan ook geen nissan cup.
is ook een gt cup anders wordt er met twee maten gemeten
en ook geen snijers en van woensel meer in nederland.
jammer dat de heren een mooie auto willen verbannen uit de rallysport.
Wolter schreef:Het gaat niet om het feit hoe hard je er af gaat, maar hoe makkelijk je van de weg raakt.
En dat is met een Porsche denk ik velen malen sneller. Zoals David al zei ''heel giftig''. Ik hoor van iedereen die wel eens in een Porsche gereden heeft dat het gewoon een listige auto is.
In een WRC moet je voor de eerste keer (of keren) erg wennen aan het accelerend vermogen, het laat remmen, etc. Maar WRC's zijn wel auto's die erop gemaakt zijn om te racen (noem het nu maar even zo). En dus makkelijker te besturen zijn.
De snelheid waarmee je van de weg raakt is niet van belang. Er wordt puur gekeken naar de kans op een schuiver.
borkentio schreef:nogmaals, de KNAF kan de GT's niet verantwoorden omdat er geen FIA regelement is. Dat is de hoofdreden dat GT's (bijna) niet worden toegelaten.
Dus zolang de FIA niets doet kan de KNAF niet anders
nkroeze schreef:Laten we nou gewoon even op de 2009 Reglementen wachten, dan weet je wat er gebeurt met de GT's!
tommeke_B schreef:Vooral in België zijn de GT's de spektakelmakers...
Mark Verhoeven schreef:nkroeze schreef:Laten we nou gewoon even op de 2009 Reglementen wachten, dan weet je wat er gebeurt met de GT's!
Een forum is toch om te disussieren Niels?
Mark Verhoeven schreef:tommeke_B schreef:Vooral in België zijn de GT's de spektakelmakers...
Helemaal mee eens!!! In 2003 (?) in de toenmalige Deutschland Rally vond ik Walter Röhrl in de GT3 als voorrijauto de absolute smaakmaker (samen met Armin Schwarz in de Octavia WRC) en dat terwijl er ook de nodige WK rijders aanwezig waren om er alvast te testen voor het jaar daarna.
Mocht ik de financiele middelen hebben, zou ik ook ZEKER een dergelijke auto verkiezen boven een WRC. (als er mee gereden mag worden dan...)
mantaboy schreef:erikjan schreef:mantaboy schreef:Een 997 GT3 is net zo handelbaar als een e30, je hebt alleen meer vermogen maar kan dit beter gebruiken om de auto weer recht te trekken.
ook een GT3 heeft last van terugslag bij overstuur:
http://www.youtube.com/watch?v=YUOz1LonbUA
Als je bedoelt de 2de slip, dat ligt aan de bestuurder.
Kan het filmpje hier niet zien.
Berto schreef:mantaboy schreef:erikjan schreef:mantaboy schreef:Een 997 GT3 is net zo handelbaar als een e30, je hebt alleen meer vermogen maar kan dit beter gebruiken om de auto weer recht te trekken.
ook een GT3 heeft last van terugslag bij overstuur:
http://www.youtube.com/watch?v=YUOz1LonbUA
Als je bedoelt de 2de slip, dat ligt aan de bestuurder.
Kan het filmpje hier niet zien.
Met alle respect, maar v/d Berg en v/d Marel houden de auto uit de "tweede slip" en Kuipers niet.
Zegt toch wel iets over ervaring/bestuurder. Dus eens met JP
Berto schreef:mantaboy schreef:erikjan schreef:mantaboy schreef:Een 997 GT3 is net zo handelbaar als een e30, je hebt alleen meer vermogen maar kan dit beter gebruiken om de auto weer recht te trekken.
ook een GT3 heeft last van terugslag bij overstuur:
http://www.youtube.com/watch?v=YUOz1LonbUA
Als je bedoelt de 2de slip, dat ligt aan de bestuurder.
Kan het filmpje hier niet zien.
Met alle respect, maar v/d Berg en v/d Marel houden de auto uit de "tweede slip" en Kuipers niet.
Zegt toch wel iets over ervaring/bestuurder. Dus eens met JP
tommeke_B schreef:2002 denk ikMark Verhoeven schreef:tommeke_B schreef:Vooral in België zijn de GT's de spektakelmakers...
Helemaal mee eens!!! In 2003 (?) in de toenmalige Deutschland Rally vond ik Walter Röhrl in de GT3 als voorrijauto de absolute smaakmaker (samen met Armin Schwarz in de Octavia WRC) en dat terwijl er ook de nodige WK rijders aanwezig waren om er alvast te testen voor het jaar daarna.
Mocht ik de financiele middelen hebben, zou ik ook ZEKER een dergelijke auto verkiezen boven een WRC. (als er mee gereden mag worden dan...)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten