Tijdens de Tulpenrally van 1986 had het idd 's-morgens vroeg gesneeuwd.
Ik was startofficial en kan me m'n koude vingers nog wel herinneren als de dag van gisteren.
Groet,
Hans
Rene Markus schreef:Mijn eerst kennsmaking met de rallysport was het bezoeken van een proef van de Amsterdam sas ? bp rally. Deze proef was in het Olympische stadion. Volgens mij twee rondjes over de baan en dan haaks het stadion uit.
Weet iemand in welk jaar dit was??
hans vermeer schreef:Nog niet helemaal goed, jongensHet was Mats Karlsson met P.Persson op de bijrijdersplaats. De foto is genomen tijdens de BAC-rally van 1985.
![]()
Tijdens de Tulpenrally van 1986 had het idd 's-morgens vroeg gesneeuwd.
Ik was startofficial en kan me m'n koude vingers nog wel herinneren als de dag van gisteren.
Groet,
Hans
Ja die staat mij ook nog helder voor de geest. 1 april toch ??
Voor de 1e keer met mijn nieuwe C-Ascona onderweg (Stop Finish). 's morgens sneeuw en in de middag zon...heel bizar
gerard schreef:Rene Markus schreef:Mijn eerst kennsmaking met de rallysport was het bezoeken van een proef van de Amsterdam sas ? bp rally. Deze proef was in het Olympische stadion. Volgens mij twee rondjes over de baan en dan haaks het stadion uit.
Weet iemand in welk jaar dit was??
Dit was in het jaar 82/83 zelfs de amsterdamse politie kapel stond de deelnemers op te wachten bij het stadion.
Bijna iedereen kwam op de eerste 2 proeven in het havengebied vast te zitten.
met als resultaat dat het op de snelweg naar de proeven in Wijk bij Duurstede Cothen en Leersum heel hard ging waarbij er diverse rijders incl Maaskant geflitst werden.
Maar de grap was dat de daaraan gekoppelde camera niet werkte.
hans vermeer schreef:Paul Melief schreef:Ja die staat mij ook nog helder voor de geest. 1 april toch ??
Voor de 1e keer met mijn nieuwe C-Ascona onderweg (Stop Finish). 's morgens sneeuw en in de middag zon...heel bizar
Paul, zat jij ook in de crew van Ton Lommerse![]()
Groet,
Hans
Welke naam plaats ik bij de onderstaande foto's?
Ik ben even in de oude doos gedoken en heb een verzameling uit de jaren tachtig in mijnalbum.nl gezet.
Je ziet beelden uit Ieper (met de jump); Henri Toivonen met de Porsche; Brabantse BAC-rally met Jan v.d. Marel en Johnny Hoes; Paul Maaskant en Henk Vossen tijdens een service van de Tulpenrally in 1985;Hellendoorn 1989 en 1990 met o.a Erwin Docter, John Bosch, Chiel Bos enz. en Circuit des Ardennes van 1991.
Leuke foto's uit die "goede"oude tijd.
Zie me zelf nog met een video-camera
( viel TOEN nog op ! ) op de achtergrond van een van je foto's :
al weer ongeveer 25 jaar geleden.
hans vermeer schreef:IK schreef:Ik ben even in de oude doos gedoken en heb een verzameling uit de jaren tachtig in mijnalbum.nl gezet.
Je ziet beelden uit Ieper (met de jump); Henri Toivonen met de Porsche; Brabantse BAC-rally met Jan v.d. Marel en Johnny Hoes; Paul Maaskant en Henk Vossen tijdens een service van de Tulpenrally in 1985;Hellendoorn 1989 en 1990 met o.a Erwin Docter, John Bosch, Chiel Bos enz. en Circuit des Ardennes van 1991.
Ik heb er nog een paar oudjes aan toegevoegd van de BAC-rally uit 1979, SLS 1981, Ieper 1981 en BAC 81 en 82. let ook eens op het publiek en een enkele fotograaf (Ron Tuyl)![]()
Kijk maar even op http://www.mijnalbum.nl/Album-6SH4AKZ7
Prettig weekend,
Hans
WILS SPORT schreef:hans vermeer schreef:IK schreef:Ik ben even in de oude doos gedoken en heb een verzameling uit de jaren tachtig in mijnalbum.nl gezet.
Ik heb er nog een paar oudjes aan toegevoegd van de BAC-rally uit 1979, SLS 1981, Ieper 1981 en BAC 81 en 82. let ook eens op het publiek en een enkele fotograaf (Ron Tuyl) :!:
Kijk maar even op http://www.mijnalbum.nl/Album-6SH4AKZ7
Prettig weekend,
Hans
Wie rijdt daar met die Lancer Turbo?
Is dat Wim Luijbrechts?
(edit) op het podium staat er wel een naam bij, inderdaad Wim.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten