Wout de Klerk schreef:MartijnS schreef:Nee, Paul Allerts had die van Vossen gekocht.
Misschien ingeruild op de Skoda ?
volgens de site staat de auto nog bij Allerts!
http://www.allerts-autosport.nl/index.php?pagina=68
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Wout de Klerk schreef:MartijnS schreef:Nee, Paul Allerts had die van Vossen gekocht.
arno schreef:Wout de Klerk schreef:MartijnS schreef:Nee, Paul Allerts had die van Vossen gekocht.
kan het niet zo zijn dat Ger Haverkate die evo heeft gekocht en er aan de start komt in Hengelo, daarna weer door verkoopt ?Prodrive schreef:arno schreef:Wout de Klerk schreef:MartijnS schreef:Nee, Paul Allerts had die van Vossen gekocht.
De site wordt nauwelijks geupdate. Binnen kort zal ik eens gaan kijken of ik de website kan veranderen en gaan onderhouden. De evo staat al een tijdje niet meer in de werkplaats en die is o.a ingeruild tegen de skoda.
Prodrive schreef:Dat weet ik niet ...maar ik herinner me vaag dat er iets over een c2 r2 max van caen rallysport werd gesproken.maar dat weet ik niet 100% zeker..
V.D.G Rally team schreef:Prodrive schreef:dat klopt ookal niet meer
kijk dan eens op de site van caen.
Prodrive schreef:V.D.G Rally team schreef:Prodrive schreef:dat klopt ookal niet meer
Ik weet wat er staat. Ik denk dat er al contact is/wordt opgenomen met caen rallysport om de evo van de site te halen want de auto is verkocht aan ger haverkate en is niet meer in het bezit van paul allerts!
Doopy schreef:Prodrive schreef:V.D.G Rally team schreef:Prodrive schreef:dat klopt ookal niet meer
Ik weet wat er staat. Ik denk dat er al contact is/wordt opgenomen met caen rallysport om de evo van de site te halen want de auto is verkocht aan ger haverkate en is niet meer in het bezit van paul allerts!
En ik denk dat ik bijna miljonar ben , niet gissen hier .......... die discussie is er al eerder geweest geloof ik
Rudy, "ik denk" dat mijn naamgenoot het nog steeds niet snapt.Prodrive schreef:Doopy schreef:Prodrive schreef:V.D.G Rally team schreef:Prodrive schreef:dat klopt ookal niet meer
En ik denk dat ik bijna miljonar ben , niet gissen hier .......... die discussie is er al eerder geweest geloof ik
ik denk alleen dat paul contact heeft opgenomen met caen rallysport om de evo van hun site af te halen
Holkers schreef:en ik denk dat het afrekenen op leeftijd maar eens afgelopen moet zijn.
Holkers schreef:Lastig he voor oude mannen, computers (kompjoeters)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten