Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Harry37 schreef:Starkoo schreef:willen ze meteen allemaal met de evo 10 rijden lolofficial No. 27768 schreef:http://www.rallycarsforsale.net/clas/index.php?ct=fsrc&md=details&id=33498
Najaars EVO opruiming![]()
(Gaat wel hard zo)
Maar waarom dan ook je servicetruck erbij verkopen, lijkt op een stop actie![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we zullen zien.
Harry
sebas schreef:
Willem stopt niet hoor
De servicetruck is verkocht. Probleem is dat deze geen trekhaak heeft en i.v.m. de achterklep hier ook geen trekhaak onder kan. Lastig, want moet je altijd een extra auto meenemen om de ambulance te trekken. Daarom komt er een nieuwe truck. Verder overweeg ik een IX, puur omdat ik denk met de VI niet verder te komen. De EVO bevalt me zo verschrikkelijk goed dat dat ruikt naar meer.
Franky schreef:PatrickTwente schreef:http://www.rallycarsforsale.net/index.php?ct=fsrcn&md=details&id=33663
Wist niet dat Piepers deze auto ook nog had.
Auto is gebouwd door Jack Tichelaar.
De gegevens die erbij staan kloppen dan niet helemaal denk ik.
moet ik hier uit opmaken dat rene georges er mee stopt???gta schreef:ik zie dat er ook in Belgie 3 Polo S2000 te koop staan en 1 S 1600 ..
Bartrallyfan schreef:moet ik hier uit opmaken dat rene georges er mee stopt???gta schreef:ik zie dat er ook in Belgie 3 Polo S2000 te koop staan en 1 S 1600 ..
mooi!!gta schreef:Bartrallyfan schreef:moet ik hier uit opmaken dat rene georges er mee stopt???gta schreef:ik zie dat er ook in Belgie 3 Polo S2000 te koop staan en 1 S 1600 ..
Moet iemand gelijk stoppen als hij wat auto's te koop aanbied ??
natuurlijk stoppen we niet, we verversen gewoon het wagenpark...
gta schreef:Bartrallyfan schreef:moet ik hier uit opmaken dat rene georges er mee stopt???gta schreef:ik zie dat er ook in Belgie 3 Polo S2000 te koop staan en 1 S 1600 ..
gta schreef:Bartrallyfan schreef:moet ik hier uit opmaken dat rene georges er mee stopt???gta schreef:ik zie dat er ook in Belgie 3 Polo S2000 te koop staan en 1 S 1600 ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten