Rallye Deutschland 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Giovanni » vr mei 30, 2008 18:51

arjenkoens schreef:
De mooiere plaatsen ? Nou lijkt me niet hoor haha. Als sardienen op 1 plek gaan staan , neen dank u.

hmmm...als sardines languit in het gras kunnen liggen, kijkend naar WRC's ja dan.... echter, voelde me op de A-zones van Waldrach en Gornhausen niet als een sardien.
Maar mijn doel was nu juist om te horen of er andere leuke plekken zijn. Je reactie suggereert dat je die wel weet te vinden...

Soms eens een eindje de special opwandelen kan soms al heel wat mooie plaatsen te weeg brengen. Nooit blijven staan waar je aankomt maar wandelen .
Giovanni

Berichtdoor duvalthebest » vr mei 30, 2008 19:01

Giovanni schreef:
arjenkoens schreef:
De mooiere plaatsen ? Nou lijkt me niet hoor haha. Als sardienen op 1 plek gaan staan , neen dank u.

hmmm...als sardines languit in het gras kunnen liggen, kijkend naar WRC's ja dan.... echter, voelde me op de A-zones van Waldrach en Gornhausen niet als een sardien.
Maar mijn doel was nu juist om te horen of er andere leuke plekken zijn. Je reactie suggereert dat je die wel weet te vinden...

Soms eens een eindje de special opwandelen kan soms al heel wat mooie plaatsen te weeg brengen. Nooit blijven staan waar je aankomt maar wandelen .

Inderdaad, wij wisselen vaak af, sommige kp's publiekspunten en sommige proeven wat verder wandelen en dan kom je inderdaad heel vaak prachtige puntjes tegen.
duvalthebest

Berichtdoor JoostS » vr mei 30, 2008 19:12

Vaak is het een publiekspunt aangezien de aanrijdroutes goed zijn, er voldoende parkeerkplek is en er genoeg plek is om te kunnen staan.
Maar dat wil niet zeggen dat publiekspunten nooit mooi zijn, soms zijn het echt hele mooie punten. (ook in DLD)
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Giovanni » vr mei 30, 2008 19:15

JoostS schreef:Vaak is het een publiekspunt aangezien de aanrijdroutes goed zijn, er voldoende parkeerkplek is en er genoeg plek is om te kunnen staan.
Maar dat wil niet zeggen dat publiekspunten nooit mooi zijn, soms zijn het echt hele mooie punten. (ook in DLD)

Als je er dan nog de vervelende veel te luide Duitse commentators moet bijnemen ?? hahaha
Giovanni

Berichtdoor JoostS » vr mei 30, 2008 19:17

Giovanni schreef:Als je er dan nog de vervelende veel te luide Duitse commentators moet bijnemen ?? hahaha

Zolang ze hun mond maar houden als de auto´s langskomen mogen ze er van mij best staan. :D
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor Ieperman » vr mei 30, 2008 19:44

Giovanni schreef:Soms eens een eindje de special opwandelen kan soms al heel wat mooie plaatsen te weeg brengen. Nooit blijven staan waar je aankomt maar wandelen .

Maar dat is meestal net het probleem met rally's in Duitsland verderop het parkoer opgeraken. Als je dit nog maar probeert te doen roept de steward je terug.
Ieperman

Berichtdoor Gijs G » vr mei 30, 2008 19:51

valt best mee,

er zijn zo vele mooie plekken,
Gijs G

Berichtdoor EvoV6 » vr mei 30, 2008 20:54

Nog weinig last gehad van de stewards al die jaren, je kunt altijd wel een mooi plekje krijgen. Geen probleem!
EvoV6

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr mei 30, 2008 21:01

Giovanni schreef:
JoostS schreef:Vaak is het een publiekspunt aangezien de aanrijdroutes goed zijn, er voldoende parkeerkplek is en er genoeg plek is om te kunnen staan.

Als je er dan nog de vervelende veel te luide Duitse commentators moet bijnemen ?? hahaha

is nog altijd beter dan 10.000 pirellie toeters op de panzerplatte [haha]
V.D.G Rally team

Berichtdoor Giovanni » vr mei 30, 2008 21:32

is nog altijd beter dan 10.000 pirellie toeters op de panzerplatte [haha][/quote]

Zwijg me van die toeters man man om gek te worden . :shock:
Giovanni

Berichtdoor briljant » vr mei 30, 2008 21:46

Hoe vergal ik het plezier van de echte rally fan.
Geef het publiek een toeter en je hoort geen auto meer. :evil:
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor mastersevius » vr mei 30, 2008 22:56

heeft toch ook wel wat dat hoor en zie je alleen maar bij een WK wedstrijd
mastersevius

Berichtdoor Manfred_D » za mei 31, 2008 6:51

Giovanni schreef:is nog altijd beter dan 10.000 pirellie toeters op de panzerplatte [haha]

Zwijg me van die toeters man man om gek te worden . :shock:[/quote]

Idd ik had zo'n toeter bijna in een duitser zijn a..s gedouwd. En dan had je ze eens blij moeten zien kijken omdat ze zo'n toeter hadden om op te blazen :evil:
Manfred_D

Berichtdoor arjenkoens » za mei 31, 2008 10:11

Bedankt voor tips, de wandelschoenen gaan mee in de tas!

Nog tips hoe in Duitsland (meer algemeen) tijdens de Kp's op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in de race? WRR en/of stage-times via draadloos internet, of gaat dit te ver voor velen?
arjenkoens

Berichtdoor duvalthebest » za mei 31, 2008 10:48

arjenkoens schreef:Bedankt voor tips, de wandelschoenen gaan mee in de tas!

Nog tips hoe in Duitsland (meer algemeen) tijdens de Kp's op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen in de race? WRR en/of stage-times via draadloos internet, of gaat dit te ver voor velen?

Het is moeilijk om daar op de hoogte te zijn van de tijden.
Een rallyradio hebben ze niet denk ik en live-tijden ik weet niet of je daaraan kan geraken via sms ofzo.
duvalthebest

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden