briljant schreef:Ja
wouw dat is leuk nieuws.
hij zal nu wel goed gaan scoren, want de auto is top
wanneer gaat hij zijn eerste debuut er in maken?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Ja
frans-jaap moree schreef:briljant schreef:Ja
wouw dat is leuk nieuws.![]()
erikjan schreef:frans-jaap moree schreef:briljant schreef:Ja
De Celica is inderdaad een aanwinst voor de NL rallysport, we waren al zo verwend de laatste jaren...
alhoewel deze auto niet zo'n bom is als de auto van Nijhof
TWENGELTJE schreef:frans-jaap moree schreef:MartijnS schreef:Die gaat een Celica rijden.
zo'n zelfde als Nijhof?
voor foto`s kijk op www.rallyteammaximumattack.nl
frans-jaap moree schreef:erikjan schreef:frans-jaap moree schreef:briljant schreef:Ja
De Celica is inderdaad een aanwinst voor de NL rallysport, we waren al zo verwend de laatste jaren...
maarja dat is ook echt een top auto.
als je zag hoe hij het in veenendaal deed
per-fect schreef:mantaboy schreef:joostkusters schreef:Mark Verhoeven schreef:joostkusters schreef:die xsara van klippel, zo snel????
Hey Joost, nog tijd om te posten hier???
ja af en toe, als ik even een peukie mag doen. maar niet te vaak, anders ga ik dadelijk rare dingen zeggen, en mensen op hun tenen trappen.
Kan ik me gezicht niet meer laten zien in de nederlandse rallysport. nee ik hou het wel even netjes hahahahaahahahah
Toe nou, zeg eens... Dan kunnen we weer lachen als we je tegenkomen.
@Joost, geen tijd om verder te rijden met de legacy, of puur om reacties uit te lokken op de advert. ???
http://www.rally24.com/rally-cars-for-s ... r-873.html
joostkusters schreef:Hij hoeft er niet uit, maar ik denk wel dat ie een beetje te duur is voor me om te rijden. maar ik kom er nog zeker een x mee aan de start. mocht ie er uit gaan, dan zoek ik weer iets apparts.
erikjan schreef:frans-jaap moree schreef:briljant schreef:Ja
Rallyteam Maximum Attack schreef:Haha, bijna goed William! De auto is een ex TTE reccecar (dus groep N) van Miklós Maricsek uit Hongarije. We hebben hem de motor eruit laten halen en Dries Bosch is op dit moment druk bezig met een groep A motor (ong 300 pk) op te bouwen. De ELE zat wel eerst in onze planning, maar dat wordt te kort dag. Gaan hem als alles mee zit voor het eerst uit laten in de Vechtdal sprint.
Rallyteam Maximum Attack schreef:Haha, bijna goed William! De auto is een ex TTE reccecar (dus groep N) van Miklós Maricsek uit Hongarije. We hebben hem de motor eruit laten halen en Dries Bosch is op dit moment druk bezig met een groep A motor (ong 300 pk) op te bouwen. De ELE zat wel eerst in onze planning, maar dat wordt te kort dag. Gaan hem als alles mee zit voor het eerst uit laten in de Vechtdal sprint.
A.H.S schreef:Rallyteam Maximum Attack schreef:Haha, bijna goed William! De auto is een ex TTE reccecar (dus groep N) van Miklós Maricsek uit Hongarije. We hebben hem de motor eruit laten halen en Dries Bosch is op dit moment druk bezig met een groep A motor (ong 300 pk) op te bouwen. De ELE zat wel eerst in onze planning, maar dat wordt te kort dag. Gaan hem als alles mee zit voor het eerst uit laten in de Vechtdal sprint.
Dat is wel een mooie omgeving om hem uit te laten![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten