mantaboy schreef:....Terwijl een ieder het kenteken kan checken.....
Maar met die kentekens icm WRC's kan je best creatief zijn hoor
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mantaboy schreef:....Terwijl een ieder het kenteken kan checken.....
official No. 27768 schreef:mantaboy schreef:....Terwijl een ieder het kenteken kan checken.....
Maar met die kentekens icm WRC's kan je best creatief zijn hoor
Collin schreef:Volgens mij gaat het hier gewoon om een blauwe Skoda Fabia WRC die te koop staat bij Wevers Sport...
Maar kan het ook verkeerd hebben.
Niels van de Poll schreef:Helemaal blauw vind ik hem vele male mooier als met bestickering
mantaboy schreef:Dat kan Collin maar als ik iets aangeef en er dan gevraagd word wat er dan mis heeft op zo'n manier alsof ik de enige ben die dat weet geef ik wel aan wat ik constateer.
Terwijl een ieder het kenteken kan checken op de rdw site. Zo moeilijk is het niet.
timo schreef:volgens mij had hij er zelf 4 gekocht maar is de skoda van Kleinjan door Kleinjan zelf gekochtChiel schreef:Dus Wevers heeft een 5e Skoda gekocht? Hij had er eerst 4.
solberg the best schreef:timo schreef:volgens mij had hij er zelf 4 gekocht maar is de skoda van Kleinjan door Kleinjan zelf gekochtChiel schreef:Dus Wevers heeft een 5e Skoda gekocht? Hij had er eerst 4.
De auto van kleinjan komt volgens mij gewoon uit de wevers stal hoor.
timo schreef:volgens mij had hij er zelf 4 gekocht maar is de skoda van Kleinjan door Kleinjan zelf gekochtChiel schreef:Dus Wevers heeft een 5e Skoda gekocht? Hij had er eerst 4.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten