Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Gijs G schreef:dank dat Peter B nog altijd HET talent in nederland is,
Ik denk echt dat hij in bv een 2005 Fabia, V Eldik, Merksteyn, Wevers, met s12's en focussen kan verslaan,
maar ja ,ben bang dat we dat nooit zullen gaan zien
Kijk maar naar 2006 toen die met een Evo groep N naar de Vechtdal rallysprint ging. Henk Vossen (ook groep N) en vd Marel (groep A) waren op alle proeven meer dan 5 seconden sneller....
Manfred_D schreef:Dan is er 1 ding dat ik niet begrijp, waarom rijd hij dan niet? Tuurlijk weet ik ook wel dat hij enorm druk is met Landwind, en dat hij kiest voor zijn carriere maar kom op mensen als hij dan zo'n talent is zoals door velen beweert wordt dan rijd hij in iedergeval een aantal wedstrijden per jaar. Je kunt mij niet wijs maken dat je 365 dagen 24 uur per dag met die Landwind bezig bent. Ik vind het persoonlijk een zeer sterke en slimme coureur maar heb een aantal andere coureurs hoger zitten. En dan zijn navi Bas, ook die zie je niet een aantal wedstrijden navigeren. Ik hoop zelf ook dat hij dit jaar weer mee rijd voor het kampioenschap maar ik heb zo mijn twijfels heelaas
ik ben het weer eens met je eens Gijs, ik ben ook bang dat we hem nooit mer zien rijden in een goede auto, erg jammer!Gijs G schreef:dank dat Peter B nog altijd HET talent in nederland is,
Ik denk echt dat hij in bv een 2005 Fabia, V Eldik, Merksteyn, Wevers, met s12's en focussen kan verslaan,
maar ja ,ben bang dat we dat nooit zullen gaan zien
Mark Verhoeven schreef:Ik snap niet wat het nut is van dergelijke discussies... PB is een snelle rijder, dat is bekend. Hoe snel die is in een WRC auto in vergelijk met de rest van het veld is pas duidelijk als hij gaat rijden met zo'n ding! Als hij dit niet doet, om welke reden dan ook, dan is dat toch prima? (vind ik dan) Hij zal er wel gegronde redenen voor hebben. (voor zichzelf)![]()
Persoonlijk denk ik dat het zeker niet makkelijk voor hem zal worden, zeker niet in het eerste seizoen! Er wordt gewoon erg hard gereden op het moment en het duurt zeker een paar rally's voordat er weer wedstrijdritme in zit... En met een "oudere" WRC auto? Vergeet het maar...
Mark Verhoeven schreef:Ik snap niet wat het nut is van dergelijke discussies... PB is een snelle rijder, dat is bekend. Hoe snel die is in een WRC auto in vergelijk met de rest van het veld is pas duidelijk als hij gaat rijden met zo'n ding! Als hij dit niet doet, om welke reden dan ook, dan is dat toch prima? (vind ik dan) Hij zal er wel gegronde redenen voor hebben. (voor zichzelf)![]()
Persoonlijk denk ik dat het zeker niet makkelijk voor hem zal worden, zeker niet in het eerste seizoen! Er wordt gewoon erg hard gereden op het moment en het duurt zeker een paar rally's voordat er weer wedstrijdritme in zit... En met een "oudere" WRC auto? Vergeet het maar...
mantaboy schreef:Mark Verhoeven schreef:Ik snap niet wat het nut is van dergelijke discussies... PB is een snelle rijder, dat is bekend. Hoe snel die is in een WRC auto in vergelijk met de rest van het veld is pas duidelijk als hij gaat rijden met zo'n ding! Als hij dit niet doet, om welke reden dan ook, dan is dat toch prima? (vind ik dan) Hij zal er wel gegronde redenen voor hebben. (voor zichzelf)![]()
Vergeet niet dat PB een stuk jonger dan jou is. Je vergelijkt hem nu met jou, dat jij een paar rally's nodig hebt om weer ritme op te doen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten