Wie in Wat in 2008 SPECULATIE topic

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor FCT_Justin » di feb 12, 2008 18:18

Als wevers en Merksteijn junior een beetje gewend zijn aan de auto, denk ik dat ze het wel van hem winnen.
FCT_Justin

Berichtdoor Johnny87 » di feb 12, 2008 19:02

ik denk het ook de meesten onderschatten wevers nog altijd op zijn rij kunsten. En V Merksteijn jr moet wennen aan een wrc maar zal er ook zeker hard mee gaan naarmate het seizoen vorderd.
Johnny87

Berichtdoor Rallyfanaat » di feb 12, 2008 19:07

Johnny87 schreef:ik denk het ook de meesten onderschatten wevers nog altijd op zijn rij kunsten. En V Merksteijn jr moet wennen aan een wrc maar zal er ook zeker hard mee gaan naarmate het seizoen vorderd.

als je kijk hoe wevers mee kon komen in Hengelo met een 'bejaarde' Carolla.. denk dat ik mn geld zet op Wevers..
Rallyfanaat

Berichtdoor rally for ever » di feb 12, 2008 19:41

Armand schreef:Het komt allemaal goed... geen zorgen.

Pffff, de manier waarop jij dit "zegt" doet mij denken dat jij meer weet. En dat stelt mij dan weer gerust. :lol:
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor Mitsufan » di feb 12, 2008 21:57

Rallyfanaat schreef:
Johnny87 schreef:ik denk het ook de meesten onderschatten wevers nog altijd op zijn rij kunsten. En V Merksteijn jr moet wennen aan een wrc maar zal er ook zeker hard mee gaan naarmate het seizoen vorderd.

als je kijk hoe wevers mee kon komen in Hengelo met een 'bejaarde' Carolla.. denk dat ik mn geld zet op Wevers..

Precies, Wevers kan echt het uiterste uit zijn auto halen en kan dan zelfs met een 'bejaarde' corolla de moderne wrc's enigsinds bijhouden. Als zo'n modernere wrc hem ligt, dan weet ik ook 100% zeker dat ie Mark van Eldik kan verslaan. Nu nog een auto vinden die hem goed ligt, net als de corolla.
Mitsufan

Berichtdoor Rallyfanaat » di feb 12, 2008 22:43

Mitsufan schreef:
Rallyfanaat schreef:

Precies, Wevers kan echt het uiterste uit zijn auto halen en kan dan zelfs met een 'bejaarde' corolla de moderne wrc's enigsinds bijhouden. Als zo'n modernere wrc hem ligt, dan weet ik ook 100% zeker dat ie Mark van Eldik kan verslaan. Nu nog een auto vinden die hem goed ligt, net als de corolla.

ik hoop dat de Focus hem ligt.. eens kijken waarmee van eldik aan komt zetten.. hoop persoonlijk geen focus.. dan gaat het lijken op een focus kampioenschap...
Rallyfanaat

Berichtdoor briljant » di feb 12, 2008 23:15

Ieperman schreef:
FCT_Justin schreef:Ik denk dat mark het wel erg moeilijk krijgt dit seizoen.

Ik denk van niet. Hij stak al boven de rest uit waarom zou het dit jaar anders zijn? Hij is een maatje te groot in eigen land volgens mij. Maar ik hoop ook op een spectaculair seizoen!
Dan moet je toch echt eens beter kijken naar de anderen.
Want dat maatje te groot was met een auto die vele malen groter was.
Bastiaan van Lingen
briljant

re

Berichtdoor MartijnB » di feb 12, 2008 23:23

jammer dat er niks van Bijvelds in een WRC bekend is dan kreeg iedereen die nu in een WRC rijd het moeilijk
MartijnB

Re: re

Berichtdoor Holkers » di feb 12, 2008 23:27

MartijnB schreef:

jammer dat er niks van Bijvelds in een WRC bekend is dan kreeg iedereen die nu in een WRC rijd het moeilijk

Valt denk ik wel tegen. Als je de huidige generatie WRC's ziet (S12/Focus 06) hebben die technisch gezien al een enorme voorsprong die rijders met een iets mindere berg talent als Bijvelds, al ver kunnen brengen. Als Peter in een Corolla WRC gaat aantreden (om even een voorbeeld te noemen) dan kan hij, zelfs met zijn talent, niet dicht genoeg bij de jongste WRC's komen. Voor Peter zou het alleen lonen om voorin mee te draaien als hij een WRC onder zijn kont schroeft die maar 1 of 2 jaar oud is. Doet hij dat... Kan de rest allemaal gaan voor de 2de plaats...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor MartijnB » di feb 12, 2008 23:40

Holkers schreef:
MartijnB schreef:

Valt denk ik wel tegen. Als je de huidige generatie WRC's ziet (S12/Focus 06) hebben die technisch gezien al een enorme voorsprong die rijders met een iets mindere berg talent als Bijvelds, al ver kunnen brengen. Als Peter in een Corolla WRC gaat aantreden (om even een voorbeeld te noemen) dan kan hij, zelfs met zijn talent, niet dicht genoeg bij de jongste WRC's komen. Voor Peter zou het alleen lonen om voorin mee te draaien als hij een WRC onder zijn kont schroeft die maar 1 of 2 jaar oud is. Doet hij dat... Kan de rest allemaal gaan voor de 2de plaats...

zoiets bedoel ik eigenlijk ook niet een oude WRC

Peter is niet iemand die een kampioenschap hoeft te kopen zoals sommige andere dat wel moeten

Peter heeft ook echt talent zoals je zelf ook al zegt

Vind het persoonlijk erg jammer dat Peter niet meer rijd zou een geweldige tegenstand zijn voor de huidge WRC boys
MartijnB

Berichtdoor briljant » di feb 12, 2008 23:46

Holkers schreef:
MartijnB schreef:

Denk dat je Peter niet moet over schatten, hij is goed maar ging ook nog wel regelmatig over het randje.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor ZZR Fan » wo feb 13, 2008 10:26

Heeft Peter vorig jaar niet gezegd dat de meest reeële optie is om de strijd aan te gaan voor de GroepN titel en dat hij geen geld aan een hypermoderne WRC wil 'verspillen' ?
Afbeelding
ZZR Fan

Berichtdoor Armand » wo feb 13, 2008 11:14

Peter is niet iemand die een kampioenschap hoeft te kopen zoals sommige andere dat wel moeten

Wie koopt hier het kampioenschap en in welke winkel. Dan ga ik er ook een keertje langs... hebben ze ook uitverkoop.
Armand

Berichtdoor Niels2 » wo feb 13, 2008 11:17

Armand schreef:

Wie koopt hier het kampioenschap en in welke winkel. Dan ga ik er ook een keertje langs... hebben ze ook uitverkoop.

Ken er wel 1, zo rond September gaan ze ook in de uitverkoop.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Armand » wo feb 13, 2008 11:22

Dat is al vroeg in het seizoen dan...
Armand

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl