Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Johnny87 schreef:ik denk het ook de meesten onderschatten wevers nog altijd op zijn rij kunsten. En V Merksteijn jr moet wennen aan een wrc maar zal er ook zeker hard mee gaan naarmate het seizoen vorderd.
Armand schreef:Het komt allemaal goed... geen zorgen.
Rallyfanaat schreef:Johnny87 schreef:ik denk het ook de meesten onderschatten wevers nog altijd op zijn rij kunsten. En V Merksteijn jr moet wennen aan een wrc maar zal er ook zeker hard mee gaan naarmate het seizoen vorderd.
als je kijk hoe wevers mee kon komen in Hengelo met een 'bejaarde' Carolla.. denk dat ik mn geld zet op Wevers..
Mitsufan schreef:Rallyfanaat schreef:Johnny87 schreef:ik denk het ook de meesten onderschatten wevers nog altijd op zijn rij kunsten. En V Merksteijn jr moet wennen aan een wrc maar zal er ook zeker hard mee gaan naarmate het seizoen vorderd.
als je kijk hoe wevers mee kon komen in Hengelo met een 'bejaarde' Carolla.. denk dat ik mn geld zet op Wevers..
Precies, Wevers kan echt het uiterste uit zijn auto halen en kan dan zelfs met een 'bejaarde' corolla de moderne wrc's enigsinds bijhouden. Als zo'n modernere wrc hem ligt, dan weet ik ook 100% zeker dat ie Mark van Eldik kan verslaan. Nu nog een auto vinden die hem goed ligt, net als de corolla.
Dan moet je toch echt eens beter kijken naar de anderen.Ieperman schreef:FCT_Justin schreef:Ik denk dat mark het wel erg moeilijk krijgt dit seizoen.
Ik denk van niet. Hij stak al boven de rest uit waarom zou het dit jaar anders zijn? Hij is een maatje te groot in eigen land volgens mij. Maar ik hoop ook op een spectaculair seizoen!
MartijnB schreef:FCT_Justin schreef:Ik denk dat mark het wel erg moeilijk krijgt dit seizoen.
jammer dat er niks van Bijvelds in een WRC bekend is dan kreeg iedereen die nu in een WRC rijd het moeilijk
Holkers schreef:MartijnB schreef:FCT_Justin schreef:Ik denk dat mark het wel erg moeilijk krijgt dit seizoen.
jammer dat er niks van Bijvelds in een WRC bekend is dan kreeg iedereen die nu in een WRC rijd het moeilijk
Valt denk ik wel tegen. Als je de huidige generatie WRC's ziet (S12/Focus 06) hebben die technisch gezien al een enorme voorsprong die rijders met een iets mindere berg talent als Bijvelds, al ver kunnen brengen. Als Peter in een Corolla WRC gaat aantreden (om even een voorbeeld te noemen) dan kan hij, zelfs met zijn talent, niet dicht genoeg bij de jongste WRC's komen. Voor Peter zou het alleen lonen om voorin mee te draaien als hij een WRC onder zijn kont schroeft die maar 1 of 2 jaar oud is. Doet hij dat... Kan de rest allemaal gaan voor de 2de plaats...
Denk dat je Peter niet moet over schatten, hij is goed maar ging ook nog wel regelmatig over het randje.Holkers schreef:MartijnB schreef:FCT_Justin schreef:Ik denk dat mark het wel erg moeilijk krijgt dit seizoen.
Valt denk ik wel tegen. Als je de huidige generatie WRC's ziet (S12/Focus 06) hebben die technisch gezien al een enorme voorsprong die rijders met een iets mindere berg talent als Bijvelds, al ver kunnen brengen. Als Peter in een Corolla WRC gaat aantreden (om even een voorbeeld te noemen) dan kan hij, zelfs met zijn talent, niet dicht genoeg bij de jongste WRC's komen. Voor Peter zou het alleen lonen om voorin mee te draaien als hij een WRC onder zijn kont schroeft die maar 1 of 2 jaar oud is. Doet hij dat... Kan de rest allemaal gaan voor de 2de plaats...
Armand schreef:Peter is niet iemand die een kampioenschap hoeft te kopen zoals sommige andere dat wel moeten
Wie koopt hier het kampioenschap en in welke winkel. Dan ga ik er ook een keertje langs... hebben ze ook uitverkoop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten