Niels, voor jou hetzelfde. Cynisch gedrag en antwoorden horen bij je, maar niet iedereen kan dit a) doorzien of b) waarderen. Ook voor jou de wijze woorden (ik moet toch ergens wijs in zijn), ietsje minder mag ook wel. Dank je.
Prettige voortzetting
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Niels, voor jou hetzelfde. Cynisch gedrag en antwoorden horen bij je, maar niet iedereen kan dit a) doorzien of b) waarderen. Ook voor jou de wijze woorden (ik moet toch ergens wijs in zijn), ietsje minder mag ook wel. Dank je.
De Paashaas schreef:Holkers schreef:Niels, voor jou hetzelfde. Cynisch gedrag en antwoorden horen bij je, maar niet iedereen kan dit a) doorzien of b) waarderen. Ook voor jou de wijze woorden (ik moet toch ergens wijs in zijn), ietsje minder mag ook wel. Dank je.
Helemaal mee eens!
Sponsor schreef:Nu (on)-topic dan maar.
Weet iemand waar de oude Volvo 850 T-5 van Brouwer is gebleven....ik weet dat de auto is overgenomen door iemand uit de buurt van Zwolle,maar weet niet of de auto nog in bezit is......in 2007 niet gezien...
Sponsor schreef:die bom uit Zweden?..die is verkocht...850 heeft mijn voorkeur...
Amazone schreef:Sponsor schreef:die bom uit Zweden?..die is verkocht...
Verkocht ja...maar aan wie...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast