Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Justin95 / Justin74 (als je echt zo heet).
Alles leuk en aardig dat je mee praat en je schijnt nogal veel te weten. Maar we willen wel dat je je echte naam en leeftijd gaat gebruiken als je iets post.
Alvast bedankt
leor888 schreef:Maarten, je kunt zijn berichten toch gewoon deleten?
Eigenlijk zou je de ingangscontrole scherper moeten maken.
Vermoeden tot fake gegevens => geen toegang.
OK, jij niet zelf, maar bijv. Steven kan dat bewerkstelligen?
leor888 schreef:Holkers schreef:Justin95 / Justin74 (als je echt zo heet).
Alles leuk en aardig dat je mee praat en je schijnt nogal veel te weten. Maar we willen wel dat je je echte naam en leeftijd gaat gebruiken als je iets post.
Alvast bedankt
Maarten, je kunt zijn berichten toch gewoon deleten?
Eigenlijk zou je de ingangscontrole scherper moeten maken.
Vermoeden tot fake gegevens => geen toegang.
FCT_Justin schreef:Sorry,
Het was niet de bedoeling om Vd Marel zo te beledigen, Ik heb juist veel respect voor hem. Het is de niet helemaal goed uitgekomen , mijn bedoeling was : dat ik dacht dat hij niet even zo groot bedrag betaald voor een subaru, omdat hij in Barneveld zij dat die er mee zou stoppen.
Excuses.
Waarom ik nu een nieuw account heb ?? : ik kom niet meer op mij oude account. Ik wist me wachtwoord niet meer
Mvg,
Justin
pedduhwick schreef:FCT_Justin schreef:Sorry,
Het was niet de bedoeling om Vd Marel zo te beledigen, Ik heb juist veel respect voor hem. Het is de niet helemaal goed uitgekomen , mijn bedoeling was : dat ik dacht dat hij niet even zo groot bedrag betaald voor een subaru, omdat hij in Barneveld zij dat die er mee zou stoppen.
Excuses.
Waarom ik nu een nieuw account heb ?? : ik kom niet meer op mij oude account. Ik wist me wachtwoord niet meer
Mvg,
Justin
zij is met een Edus zei!
Mitsufan schreef:pedduhwick schreef:FCT_Justin schreef:Sorry,
Excuses.
Mvg,
Justin
zij is met een Edus zei!
Waarom zo'n flauwe opmerking?
FCT_Justin schreef:Sorry,
Het was niet de bedoeling om Vd Marel zo te beledigen, Ik heb juist veel respect voor hem. Het is de niet helemaal goed uitgekomen , mijn bedoeling was : dat ik dacht dat hij niet even zo groot bedrag betaald voor een subaru, omdat hij in Barneveld zei dat die er mee zou stoppen.
Excuses.
Mvg,
Justin
Dank je John.John Raven schreef:FCT_Justin schreef:Sorry,
Het was niet de bedoeling om Vd Marel zo te beledigen, Ik heb juist veel respect voor hem. Het is de niet helemaal goed uitgekomen , mijn bedoeling was : dat ik dacht dat hij niet even zo groot bedrag betaald voor een subaru, omdat hij in Barneveld zei dat die er mee zou stoppen.
Excuses.
Mvg,
Justin
Om het verhaal Jan v/d Marel even af te ronden: ik heb hem in Almere gesproken en daar zei hij dat hij gewoon doorgaat in 2008. Punt uit.
John Raven schreef:Om het verhaal Jan v/d Marel even af te ronden: ik heb hem in Almere gesproken en daar zei hij dat hij gewoon doorgaat in 2008. Punt uit.
MartijnS schreef:En hij/zij rijden ook in Zweden zo te lezen, aangezien hij volgens mij niet naast iemand anders zit![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast