Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Earthquake schreef:actionmedia4all.com schreef:En wat is "onze" Impreza dan wel. Ik heb veel foto's van subaru's maar ik weet niet in welke jij rijdt... Je zou bijvoorbeeld de auto kunnen beschrijven. Nummerplaat, kleur, type, enz.
Ik zoek geen foto's maar filmpjes.
De Impreza heeft 1 seizoen gereden. Nacht van Achtmaal, ELE rally, Hulst, Spa, Condroz en nog wat wedstrijden. Denk zo ergens rond 1998
V.D.G Rally team schreef:Earthquake schreef:actionmedia4all.com schreef:En wat is "onze" Impreza dan wel. Ik heb veel foto's van subaru's maar ik weet niet in welke jij rijdt... Je zou bijvoorbeeld de auto kunnen beschrijven. Nummerplaat, kleur, type, enz.
Ik zoek geen foto's maar filmpjes.
De Impreza heeft 1 seizoen gereden. Nacht van Achtmaal, ELE rally, Hulst, Spa, Condroz en nog wat wedstrijden. Denk zo ergens rond 1998
de sub was toch meer kapot dan dat ie reed ????
Earthquake schreef:Ik ben trouwens gestart met een nieuwe site voor rally filmpjes: www.rallytube.eu
Als jullie nog filmpjes overhebben: GRAAG!
Jaccoooo schreef:Earthquake schreef:Ik ben trouwens gestart met een nieuwe site voor rally filmpjes: www.rallytube.eu
Als jullie nog filmpjes overhebben: GRAAG!
welke "rallykenner"heeft dat filmpje Heuvel/Boers er opgezet
het was Gerrit Kobus in die WRC
Earthquake schreef:Wij zijn dringend op zoek naar beelden van onze Impreza Groep A, bij voorkeur van een start, maar alles is welkom!
Reacties het liefst per email: michel@earthquake.nl
Rallyefrank schreef:...... from who is the Mercedes 190 on the next Video and is it an actually one??
Thx and BR
Frank Schrader
Earthquake schreef:Earthquake schreef:Wij zijn dringend op zoek naar beelden van onze Impreza Groep A, bij voorkeur van een start, maar alles is welkom!
V.D.G Rally team schreef:Earthquake schreef:Earthquake schreef:Wij zijn dringend op zoek naar beelden van onze Impreza Groep A, bij voorkeur van een start, maar alles is welkom!
Waar we hadden verwacht dat internet de oplossing zou bieden, daar kwam het niet vandaan. Het doorspitten van heel veel oude banden leverde onderstaande beelden op. Met mazzel gevonden want er stond eerst nog tien minuten vakantiebeelden op...
En speciaal voor Peter v.d. Gevel: 2e algemeen, 2e A8, best mixed equipe en 1e buitenlander
Rallysprint van Tielt, België.
als ik me niet vergis hebben jullie niet een keer brand gehad met de sub.
ik zal tevens onze video banden doorspitten om te kijken of jullie erbij staan. jullie reden toch niet in 1998 met de sub was het niet 96/97
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten