AC schreef:guy woodcock schreef:I am coming back in 2008 in the maxi for some more fun in formula 2
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... &start=255
Dank u
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
AC schreef:guy woodcock schreef:I am coming back in 2008 in the maxi for some more fun in formula 2
http://www.rallysport.nl/forum/viewtopi ... &start=255
Robert_ schreef:Mitsufan schreef:Ja.
Bron? Ja zeggen is namelijk erg makkelijk, maar heb je het ergens gelezen of gehoord? Ik heb liever iets van een bevestiging voordat ik iets aanneem.(Er wordt namelijk wel vaker iets gezegd)
Een S11 is daarentegen niet verkeerd natuurlijk.
mafiabaas101 schreef:Robert_ schreef:Mitsufan schreef:Ja.
Bron? Ja zeggen is namelijk erg makkelijk, maar heb je het ergens gelezen of gehoord? Ik heb liever iets van een bevestiging voordat ik iets aanneem.(Er wordt namelijk wel vaker iets gezegd)
Een S11 is daarentegen niet verkeerd natuurlijk.
bron van holkers is betrouwbaar hoor
Mitsufan schreef:Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de S10 (ex-van Eldik) en een S11? We hebben het vaak over verschillen gehad tussen de S10 en S12. De verschillen tussen S10 - S11 zullen wel minimaal zijn, denk ik?
joostkusters schreef:S10 iets anders in uiterlijk. technisch sterk verbeterd, grote verandering is het omschakelen van GEMS naar TAG met de ECU,Logger en alle andere electronische zaken. ook nieuw dat de klanten de auto moeten kopen met 1000 monteur uren van prodrive
S11 daar gaan de fuzee's over naar 4 draadeinden en een totaal nieuwe versnellingsbak kleine optische verandering
antoine.reekers schreef:hij bouwt inderdaad een legacy maar wie weet rijdt hij nog eens met zijn oude vertrouwde merk een paar wedstrijden of als hij wil en kan een kampioenschap
mantaboy schreef:antoine.reekers schreef:hij bouwt inderdaad een legacy maar wie weet rijdt hij nog eens met zijn oude vertrouwde merk een paar wedstrijden of als hij wil en kan een kampioenschap
Geen Ford meer aub....![]()
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten