Wales Rally GB 2007

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Huufke » vr nov 30, 2007 12:43

Campos schreef:Heuvel ook meteen op 43 sec achterstand op de eerste N4's en Weijs Jr op 1:26,4, problemen?
Pff de tijden van de Nederlandse rijders vallen me toch wel beetje tegen, jammer!

Vergis je niet. Staan een aantal mannen in de standaardklasse aan de start die toch echt een maatje groter zijn.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor mastersevius » vr nov 30, 2007 12:45

Campos schreef:Heuvel ook meteen op 43 sec achterstand op de eerste N4's en Weijs Jr op 1:26,4, problemen?
Pff de tijden van de Nederlandse rijders vallen me toch wel beetje tegen, jammer!

Onverhard is natuurlijk wel wat anders dan verhard eh :wink: het vraagt om een hele andere rijsteil en ik kan begrijpen dat dit erg moeilijk is voor de Nederlanders. Komt nog eens bij dat de wegen veel meer uitgereden zijn en veel gladder zijn als de Nederlanders langskomen ( met hun hogere startnummers ) t.o.v de toppers in de diverse klasses
mastersevius

Berichtdoor Campos » vr nov 30, 2007 12:49

Huufke schreef:

Vergis je niet. Staan een aantal mannen in de standaardklasse aan de start die toch echt een maatje groter zijn.

Ja ik zie nu ook dat Travis Pastrana ook nog achter vd Heuvel staat, waar vele mensen (waaronder ikzelf) hoge verwachtingen van hebben/hadden.
Er doen grote namen mee, maar dan nog had ik i.i.g. Heuvel iets verder naar voren verwacht. Maar we wachten nog even af!
Campos

Berichtdoor MartijnS » vr nov 30, 2007 12:52

Sinke sneller dan Weijs :)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Campos » vr nov 30, 2007 12:56

mastersevius schreef:

Onverhard is natuurlijk wel wat anders dan verhard eh :wink: het vraagt om een hele andere rijsteil en ik kan begrijpen dat dit erg moeilijk is voor de Nederlanders. Komt nog eens bij dat de wegen veel meer uitgereden zijn en veel gladder zijn als de Nederlanders langskomen ( met hun hogere startnummers ) t.o.v de toppers in de diverse klasses

:shock:

Maar ontopic, MvE en PvM rijden direct achter de top!
PvMjr rijdt 18 seconden sneller dan MvE, Sinke 22, met respectievelijk startnummer 88 en 78. (oftewel een dik uur later)

Maar nogmaals, we blijven volgen. (Je hoeft mij echt niet uit leggen wat het verschil is tussen verhard en onverhard hoor ;) )
Campos

Berichtdoor romar » vr nov 30, 2007 12:59

Gronholm nu naar plek 2 na SS3... pakt 2.3 sec op loeb!
romar

Berichtdoor Huufke » vr nov 30, 2007 13:02

Campos schreef:Maar ontopic, MvE en PvM rijden direct achter de top!
PvMjr rijdt 18 seconden sneller dan MvE, Sinke 22, met respectievelijk startnummer 88 en 78. (oftewel een dik uur later)

Toen de top reed was het erg mistig. Wellicht dat de mist wat opgetrokken is?
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor John Raven » vr nov 30, 2007 13:05

Goh... de beste rijders zitten weer... achter de computer hier op het forum.

Mensen... de rally duurt drie dagen en wordt dus niet in één proef gereden. De omstandigheden daar zijn tricky, nat en mistig en ik kan me voorstellen dat er een aantal rijders daar zijn die niet op de eerste paar proeven toeschouwer willen worden.
John Raven

Berichtdoor Campos » vr nov 30, 2007 13:06

Huufke schreef:
Campos schreef:Maar ontopic, MvE en PvM rijden direct achter de top!

Toen de top reed was het erg mistig. Wellicht dat de mist wat opgetrokken is?

Zou inderdaad kunnen.. Desalniettemin een goeie tijd van Sinke in een 'oude' Evo en met (voor zover ik weet) erg weinig 'tracktime'!
Campos

Berichtdoor whemink » vr nov 30, 2007 13:07

Hoge startnummers? 23, 25 en v.d. Heuvel start als 1e niet WK groep N rijder. Dus zouden ze hier voordeel van moeten hebben! En die andere rijstijl op onverhard t.o.v. verhard is voor een Nederlander toch niets anders dan voor een niet-Nederlander?
whemink

Berichtdoor Campos » vr nov 30, 2007 13:14

John Raven schreef:Goh... de beste rijders zitten weer... achter de computer hier op het forum.

Mensen... de rally duurt drie dagen en wordt dus niet in één proef gereden. De omstandigheden daar zijn tricky, nat en mistig en ik kan me voorstellen dat er een aantal rijders daar zijn die niet op de eerste paar proeven toeschouwer willen worden.

Zullen we het forum maar dichtgooien dan? :wink:

Kom op John, het is een discussieforum.. En als ik bijvoorbeeld zeg dat ik Heuvel iets verder naar voren had verwacht (ook gezien vorige jaren), zeg ik niet meteen dat ik het beter zou hebben gedaan! (alhoewel... ;) ;) <-- grapje)
Laatst bijgewerkt door Campos op vr nov 30, 2007 13:21, in totaal 1 keer bewerkt.
Campos

Berichtdoor Starkoo » vr nov 30, 2007 13:14

whemink schreef:Hoge startnummers? 23, 25 en v.d. Heuvel start als 1e niet WK groep N rijder. Dus zouden ze hier voordeel van moeten hebben! En die andere rijstijl op onverhard t.o.v. verhard is voor een Nederlander toch niets anders dan voor een niet-Nederlander?
gaan ze volgende jaar mee doen aan het groep n WRC ?????
Starkoo

Berichtdoor tiemen » vr nov 30, 2007 13:19

tiemen

Berichtdoor MartijnS » vr nov 30, 2007 13:21

Kanontijd..als die maar op tijd stil stond voor de Stop finish.. 8)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Amazone » vr nov 30, 2007 13:32

Campos schreef:Trouwens, had ik even gemist, maar zit Hilco van Beek naast Van Merksteijn? Is dat niet de navi van David Westenbrink die geblesseerd raakte begin dit jaar?

Doe maar Hans van Beek, Martijn! :wink:
Amazone

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden