mastersevius schreef:Ik zag net de auto van Eduard eertink / Deltion College bij de Citroën dealer hier in Emmeloord staan. Ook verkocht?
oops, het had nog even geheim moeten blijven...
volgend jaar gaan ze in een C4 WRC rijden
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
mastersevius schreef:Ik zag net de auto van Eduard eertink / Deltion College bij de Citroën dealer hier in Emmeloord staan. Ook verkocht?
cellie schreef:Arfman schreef:cellie schreef:Rallyfanaat schreef:Over de plannen van Theo vd Berg mogen jullie zeker niks vertellen...?
nee
Zeg dan niks![]()
(/me krijgt een deja vu gevoel)
Geef alleen wat antwoorden
En Jelte de Boef komt ook met iets nieuws![]()
en daar mag ik iets meer overzeggen![]()
voorwiel aangedreven
200+ pk
witte auto
Toivonen schreef:cellie schreef:Arfman schreef:cellie schreef:Rallyfanaat schreef:Over de plannen van Theo vd Berg mogen jullie zeker niks vertellen...?
nee
Zeg dan niks![]()
(/me krijgt een deja vu gevoel)
Geef alleen wat antwoorden
En Jelte de Boef komt ook met iets nieuws![]()
en daar mag ik iets meer overzeggen![]()
voorwiel aangedreven
200+ pk
witte auto
De klasse mag er toch ook nog wel bijN3 ???
Jaccoooo schreef:
YR 16 dussss...(wel jammer een groep Y met voorwielaandrijving)
Bartrallyfan schreef:Een rallye-golf zouw wel gaaf zijn om er bij te hebben in nederland
erikjan schreef:Bartrallyfan schreef:Een rallye-golf zouw wel gaaf zijn om er bij te hebben in nederland
de RallyeGolf had vierwielaandrijving, ik begrijp dat dit een voorwielaangedreven G60 wordt ?
in ieder geval weer een aanwinst voor 2008 !
Jammer dat het geen rallye wordt maar wel begrijpelijk, maar een smalle G60 is ook mooi !!Boefke schreef:Ik heb wel wat rallye golfjes staan,en het was ook de bedoeling om een rallye op te bouwen.maar heb alle onderdelen nog niet bij elkaar.ben er wel mee bezig.alleen of ik er dan ook echt mee ga rijden...onderdelen voor deze auto word echt een probleem.dus de auto voor volgend jaar word de smalle gti g60 en helaas 2wd
Bartrallyfan schreef:Jammer dat het geen rallye wordt maar wel begrijpelijk, maar een smalle G60 is ook mooi !!Boefke schreef:Ik heb wel wat rallye golfjes staan,en het was ook de bedoeling om een rallye op te bouwen.maar heb alle onderdelen nog niet bij elkaar.ben er wel mee bezig.alleen of ik er dan ook echt mee ga rijden...onderdelen voor deze auto word echt een probleem.dus de auto voor volgend jaar word de smalle gti g60 en helaas 2wd
Boefke schreef:Bartrallyfan schreef:Jammer dat het geen rallye wordt maar wel begrijpelijk, maar een smalle G60 is ook mooi !!Boefke schreef:Ik heb wel wat rallye golfjes staan,en het was ook de bedoeling om een rallye op te bouwen.maar heb alle onderdelen nog niet bij elkaar.ben er wel mee bezig.alleen of ik er dan ook echt mee ga rijden...onderdelen voor deze auto word echt een probleem.dus de auto voor volgend jaar word de smalle gti g60 en helaas 2wd
zeker jammer!!!!!maar dat komt nog wel goed.
maar om terug te komen waar het over gaat,deze auto is natuurlijk ook te koop.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast