Hengelo 2007 fotoverzoektopic

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor sebas » ma nov 12, 2007 13:45

Jan schreef:Ik vind zo'n topic opzich niet slecht, alleen heb ik het idee dat de teams die hier om foto's vragen niet echt verder kijken dan hun neus lang is.

Misschien dat de fotografen die het min of meer voor de fun doen, het helemaal gaaf vinden als teams hun foto's willen hebben. Maar de fotografen met een website, vooral persfotografen (En daar zitten er nogal wat van op dit forum), die gaan die verzoekjes echt niet doorsturen. Dan zou je ze gewoon een mailtje kunnen sturen. Is bijna altijd raak...

Het enige minpuntje voor de teams is misschien, dat er een prijsje aan zit. Maar dan heb je wel kwaliteit :roll:

Iemand die voor ons ook foto's maakt heeft niet eens een dure camera ofzo maar heben er wel prachtige foto's van !Dus ik weet niet wat je bedoeld met kwaliteit?Maar wij hoeven er niet voor te betalen :wink:
sebas

Berichtdoor Jan » ma nov 12, 2007 13:50

Ik denk dat ik ook voor de rest spreek als ik zeg dat ik eerst de foto in klein formaat naar je opstuur. Dan kun jij bepalen of je hem wilt bestellen of niet. Zo ja, dan betaal je pas :wink:
Jan

Berichtdoor Jan » ma nov 12, 2007 13:52

sebas schreef:Iemand die voor ons ook foto's maakt heeft niet eens een dure camera ofzo maar heben er wel prachtige foto's van !Dus ik weet niet wat je bedoeld met kwaliteit?Maar wij hoeven er niet voor te betalen :wink:

Wat vind jij duur Sebas? :wink:

Bij kwaliteit heb ik het over de scherpte, hoe de auto op de foto staat, nabewerking etc...
Jan

Berichtdoor sebas » ma nov 12, 2007 14:40

Zeeuwen zijn zuinig Jan :lol:
sebas

Berichtdoor A.H.S » ma nov 12, 2007 20:16

Jan schreef:Ik vind zo'n topic opzich niet slecht, alleen heb ik het idee dat de teams die hier om foto's vragen niet echt verder kijken dan hun neus lang is.

Misschien dat de fotografen die het min of meer voor de fun doen, het helemaal gaaf vinden als teams hun foto's willen hebben. Maar de fotografen met een website, vooral persfotografen (En daar zitten er nogal wat van op dit forum), die gaan die verzoekjes echt niet doorsturen. Dan zou je ze gewoon een mailtje kunnen sturen. Is bijna altijd raak...

Het enige minpuntje voor de teams is misschien, dat er een prijsje aan zit. Maar dan heb je wel kwaliteit :roll:

Klopt Jan

Ik doe het voor de fun en hoef er geen boterham mee te verdienenen.
En ik kan ook niet zo kwalitatief goede foto's maken en bewerken als jij en je collega's
maar ik vind het wel leuk om er wat te versturen,anders liggen ze toch maar te "verstoffen" in mijn pc
En als er vragen zijn voor betere foto's verwijs ik ze door naar jouw website en de meeste teams weten jullie toch wel te vinden
:wink:
Laatst bijgewerkt door A.H.S op ma nov 12, 2007 22:04, in totaal 2 keer bewerkt.
A.H.S

Berichtdoor SylviaVisser » ma nov 12, 2007 21:10

sebas schreef:Zeeuwen zijn zuinig Jan :lol:

Niet alleen Zeeuwen :wink:

Ik bestel her en der mijn foto's, maar wel echte afdrukken..... voor digitaal heb ik maar zelden veel geld over :wink:
Begrijp me goed, afdrukbaar digitaal is geld waard...maar dan moet ik zelf nog weer af laten drukken...dus ons ben eerder "lui" :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Vorige

Keer terug naar Foto's