Wat heb ik gisteren een lekkere dag gehad. Lekker ontspannen, geen grote ergernissen, leuke wedstrijd en maar 1 persoon met een krat bier gezien..
Wat heb ik trouwens genoten van Wevers! Die was echt ouderwets aan het vegen. Ik vond Wevers in de Corolla altijd erg spectaculair rijden, maar met de Fabia leek dat helemaal weg te zijn. Nu weet ik dat zeker, want nu was het weer vol driftend door de snelle bochten heen. Echt een genot om te zien.
Kuipers reed erg clean (Kuipers en de Winkel kwamen ongeveer op dezelfde manier door) maar wel effectief. Leuk dat hij gewonnen heeft, had ik vooraf niet gedacht.
De Focus van van Merksteijn, wat een dik ding! Qua rijden was het niet de snelste auto om te zien en horen (zal best wel goedkomen) maar het was wel een indrukwekkende verschijning.
Pug 207 S2000 viel me een beetje tegen. Hoewel... de Polo S2000 was me al tegen gevallen, dus ik had wel een bepaalde verwachting.
Het zal best eens snelle auto zijn en qua coureur had er ook een slechtere in kunnen zitten, maar het ding is gewoon niet spectaculair genoeg. Al is het alleen maar door het geluid, of liever gezegd het gebrek eraan. WRC's, grA's/N's, etc hoor je aankomen door het rauwe geluid en de knallen van het ALS. De Clio van JdW hoorde je gillen en knallen bij het schakelen.. maar de 207 komt zonder veel emotie 'aangezoemd'.
Het zal best modern zijn enzo, maar de emotie is wel erg ver weggestopt.